Kentt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) http://raggsokk.net/~kent/Bilder/DSC_0066.JPG Respons på dette? Selv synes jeg at det ble ganske bra med tanke på fokus og hvordan kua viste seg fram. Kamera: Nikon D80 Flash: Speedlight SB-600 Endret 20. mai 2007 av Kentt Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Synes det morsomste var rimet i trådtittelen Men bildet var stilig det. Kanskje litt synd at snuten ikke er helt i fokus. Jeg likte følelsen av dybde som du oppnådde ved å ha ufokusert bakgrunn, denne effekten ble dog kanskje litt overdrevet for min smak. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har ingen kritikk og komme med men jeg må bare si at det var det mest crazy blikket jeg noen sinne har sett. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg synes det er et knallbilde :!: Fin fokus, pene farger og ei artig ku. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Bakgrunnen kunne vært bedre, og jeg syns det kunne vært gjort litt mer i etterbehandlingen. Men, et morsomt bilde av en ku Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Oooh nå fikk jeg lyst på sjokolade . Stilig bilde, men jeg synes det ble veldig lyst øverst i høyre hjørne. Også vet jeg ikke hvorfor, men jeg synes den gule lappen var litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tok meg fritheten til å prøve litt mild redigering. Håper du ikke blir supersur! Lenke til kommentar
Kentt Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Helt ok det, men jeg synes at orginalbildet er finest for min del, men det var greit ditt og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Veldig artig fanget uttrykk på kua. Jeg er en av de sikkert få her som ser kuer, kviger og det som er så og si hver dag, men likevel fant jeg motivet både spennende og morsomt. Kua er jo fin og skarp. Bakgrunnen blir dog muligens litt rotete. Ellers et utrolig morsomt bilde. Endret 21. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Melkesjokolade! Veldig artig bilde . Ekstremt morsomt blikk på den kua Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bildet ble mye bedre etter redigering. Jeg synes det var til tider litt uskarpt, men morsomt uttrykk på kua! Men jeg tenker, hva om du hadde tatt bildet fra et froskeperspektiv? Det hadde jeg ihvertfall likt å sett. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Men jeg tenker, hva om du hadde tatt bildet fra et froskeperspektiv? Det hadde jeg ihvertfall likt å sett. 8672049[/snapback] Da hadde kua sannsynligvis bøyd hode ned mot deg... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Bildet ble mye bedre etter redigering. Jeg synes det var til tider litt uskarpt, men morsomt uttrykk på kua! Men jeg tenker, hva om du hadde tatt bildet fra et froskeperspektiv? Det hadde jeg ihvertfall likt å sett. 8672049[/snapback] og enig at bildet ble bedre tter redigering. De Fleste bilder trenger en viss touch-up og kutting før det blir bra. Se på orginal bildet ditt hvor lite farger som kommer frem og så ser du hvor mye bedre det ble etter litt redigering når man får fram de ferske fargene. Men det Matsi gjorde feil var å kutte bort beina på kua. Endret 22. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Men det Matsi gjorde feil var å kutte bort beina på kua. 8673160[/snapback] Syns det passet fint, jeg. I orginalbildet ser man ikke så veldig mye mer av forbeina uansett, de er kuttet der også Endret 22. mai 2007 av Matsi Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hehe så det nå.. Trodde han hadde fått med hele kua jeg. my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå