Lilja4ever Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Personlig ønsker jeg matte skriftlig eller muntlig går for det samme, men helst matte Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 får vite det i månedskifte mai/juni, Håper selv på Norsk Skriftlig og Matte Muntlig. men vi får se.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Håper på tverrfaglig og KUN det! Alternativet er det i tillegg til engelsk skriftlig og/eller muntlig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Håper på Engelsk muntlig. Fikk lett 6 på prøve-eksamen, så det blir vel planke. Verste jeg kan komme opp i i muntlig er matte. Herregud som jeg håper på engelsk. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 får vite det i månedskifte mai/juni, Håper selv på Norsk Skriftlig og Matte Muntlig. men vi får se.. 8659778[/snapback] Alle skal opp i norsk 3 året, og det er kunn da man kommer opp i norsk Vi får vite om skriftlig Torsdag, 24 Mai..håper også veldig på bedriftsøkonomi Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skriftlig: Matte/Engelsk Muntlig: Alt annet enn norsk =) Lenke til kommentar
ananasringer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Alt annet enn natur og miljø, det går nedenom.. Satser på engelsk muntlig! Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 JAAA Komm opp i matte! og i tilleg skriftlig, altså mitt høyeste ønske Så er det bære å regne regne regne fram til neste mandag Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er garantert å komme opp i norsk skriftlig fagskriving og friskriving. Håper jeg kommer opp i 1Y skriftlig og Naturfag muntlig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg kommer opp i tverrfaglig anleggsgartnerting uansett...men heldigvis kun det. Fikk 5,4 på prøveeksamen, så tror det skal gå greit (med mindre vi får om golfbaner...). Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Så helst at jeg ikke kom opp i noe fag. Var trekk i skriftlig i dag, og slapp unna (bare engelsk man kunne få, men men), og det er greie sjanser for å ikke få noen muntlig heller. Håper isåfall på natur og miljø, selv om det ikke er så ille med annet. Norsk hadde vært kjekt å unngå, men. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kjemi<3 Best tenkelige utfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå