potetgullmannen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg trenger hjelp til å finne ett program (helst gratis) som viser hva på pcen som bruker båndbredde. neon ganger går nettet mitt kjapt, andre ganger tregt. derfor vil jeg gjerne se om jeg har noen "usynelige" programmer oppe som bruker opp båndbredden min takk for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Netmeter er et dritfett program Google det, du! Netmeter viser også statistikker over hvor mye du har opplastet/nedlastet Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 viste meg hvor mye som går ut/inn ja men ikke hvilke programmer som bruker nett ellers takk Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 NetLimiter kan du jo prøve. Husker jeg brukte det før, og da kunne du ikke bare sjekke hvilket program som brukte hva, men også hvor de sender trafikk til, og om du vil begrense dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå