Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Lurer på et par ting. Gutter kan også svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ilpostino: Hvis det å komme dypt inn i henne er en stor fordel mtp. orgasme, så. Nå kan jeg jo ikke annet enn å uttale meg som gutt, men av hva jeg har hørt er det ikke vanlig med vaginal orgasme, ei heller like lett å få, som det er med klitoris-orgasme. Og da svarer jeg med utgangspunkt i at det virker som om trådstarter er opptatt av det med å gi henne orgasme.

Men, man har jo fin utsikt da, i det minste. Som gutt, anyways. Ikke sikkert mønsteret på tapeten eller puta er så interessant. :p

Lenke til kommentar

Hvis jenta di ikke kommer av en eller annen grunn, er det jo bare å snakke med henne om det. Som Aidskake sier; det skal ikke være så fryktelig mye fokus rundt at hun på død og liv må komme. Spør henne om hun vil virkelig komme (så kan dere prøve) eller om hun ikke ''trenger'' det. Hvis hun sliter med det, trenger dere ikke å prøve HELE tiden.

Vet ikke helt hvem jeg svarte til men :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er vel ikke så veldig vanlig å kommer hver eneste gang man har sex...hvis ikke en eller annen ting som garanterer deg orgasme blir utført hver gang:P

Det med når gutten kommer, og at sexen er over da kan være irriterende ja, men det er vel mest hvis han kommer for fort. Og Uansett, hvis de ikke får den opp igjen etter de kom, så er vel det å forståelig ;)

Lenke til kommentar

Fra det jeg forsto etter en 6 timer lang jentenatt finnes det tre typer dame-orgasmer. Klitoris-, G-spot- og vaginal-orgasme. Både fornøyelsen og vanskeligheten er arrangert stigende i gitt rekkefølge. (Kanskje litt relevant da..)

Lenke til kommentar
Fra det jeg forsto etter en 6 timer lang jentenatt finnes det tre typer dame-orgasmer. Klitoris-, G-spot- og vaginal-orgasme. Både fornøyelsen og vanskeligheten er arrangert stigende i gitt rekkefølge. (Kanskje litt relevant da..)

8785216[/snapback]

Det er strengt tatt 4. Stimuli av bryst kan medføre orgasme. Dog, noe langt fra de fleste klarer å få til da. Er vel kanskje rundt 1% eller noe slikt.
Lenke til kommentar
Det er strengt tatt 4. Stimuli av bryst kan medføre orgasme. Dog, noe langt fra de fleste klarer å få til da. Er vel kanskje rundt 1% eller noe slikt.

har du ikke orgasme ved anal stimulans også?

8785764[/snapback]

Uhmm ... jo. 5 da.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Lurer bare på noen ting. Når dere jenter har samleie med en gutt, er det vanlig at dere "kommer" hver gang ?

Synes dere det er plagsomt når gutten er ferdig er alt ferdig ?

8659558[/snapback]

husker ikke helt men mener at 98% av alle kvinner har "Feika" en orgasme i sitt liv, så tror det er langt ifra uvanlig at jenta ikke kommer hver gang.

Det er guttens oppgave og sårge for at begge blir ferdig, vis han holder på og komme bør han ta den ut og gjøre noe annet for jenta (masering av bryster eller klitoris, fingring o.s.v.)

Lenke til kommentar

...

Det er guttens oppgave og sårge for at begge blir ferdig, vis han holder på og komme bør han ta den ut og gjøre noe annet for jenta (masering av bryster eller klitoris, fingring o.s.v.)

8795011[/snapback]

Hvorfor? Misforstå meg rett. Jeg mener uten tvil at både jenta og gutten bør bli "ferdig". Men det er vel også jenta sitt ansvar? Kan ikke legge hele ansvaret på gutten uten videre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...