Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Lurer på et par ting. Gutter kan også svar

Anbefalte innlegg

Snakker du om når jenta spruter? Kan ikke påstå jeg sitter inne med den egenskapen, men jeg er ganske sikker på at man må få orgasme for å greie å sprute.

Men man kan fint være supervåt uten at man nødvendigvis kommer.

8663280[/snapback]

Ja slaks spruting, men ikke mange meter som det er i voksen filmer.

Men kan hun fake dette også ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8663328[/snapback]

Da tror jeg hun skal være god hvis hun klarer å fake..

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Så lenge man har stor kuk, så spiller det ingen rolle for jenta om hun kommer eller ikke.

8663356[/snapback]

Kjenner jeg får vondt i hele kroppen av en sånn uttalelse.

Det handler vel heller om å kunne bruke utstyret man har fått. Ikke bare ha "det største og beste". For da blir det ikke det "største og beste" tilslutt!

Lenke til kommentar
Så lenge man har stor kuk, så spiller det ingen rolle for jenta om hun kommer eller ikke.

8663356[/snapback]

Kjenner jeg får vondt i hele kroppen av en sånn uttalelse.

Det handler vel heller om å kunne bruke utstyret man har fått. Ikke bare ha "det største og beste". For da blir det ikke det "største og beste" tilslutt!

8663378[/snapback]

Jeg kunne ikke vært mer enig.. Blir dårlig når folk faktisk klarer å komme med slike uttalelser..

Men hvis han mener det syns jeg synd i jentene han er borti.. :nei:

Er helt enig med deg Andreas, du har skjønt det :thumbup:

Edit: leif

Endret av Iril
Lenke til kommentar

8663328[/snapback]

Tviler på at det går ann å fake det, så da har hun nok fått orgasme.

8663337[/snapback]

ok Bra :D da slår jeg meg til ro med det :)

8663437[/snapback]

Men de aller færreste jenter får slike "fontene-orgasmer" da ;)

Lenke til kommentar
Tviler på at det går ann å fake det, så da har hun nok fått orgasme.
Høres riktig ut;
Female ejaculation (also known colloquially as squirting or gushing) refers to the expulsion of noticeable amounts of clear fluid by human females from the urethra during orgasm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Det er vel stort sett ingen :p hehe..
Spørs vel helt an på hva du tenker på som 'fontene', om du tenker 5 meter rett opp eller om man tenker på at det kommer/spruter væske ut, men kvinnelig ejakulasjon er i alle fall reellt nok...
Lenke til kommentar

Gutter, det er helt og holdent deres skyld hvis jenten ikke kommer krypende tilbake og ber og mer. Hvis hun ikke klarer å få orgasme, selv på egenhånd så kan du ofte hjelpe henne. Få henne til å slappe av, kommunisere, eksprimentere, løse opp muskler, osv.

Til alle jenter som ikke får orgasme under samleie. Dump fyren på flekken, ikke la ham tømme og rømme.

Evt. finn en avbiter eller lignende, så er du sikker på at han ikke gjør det igjen.

Til origentering, det siste var en spøk.

Edit. De fleste kvinner kan ejakulere med trening. :dremel:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Trenger aboslutt ikke komme for at det skal være godt for jenta nei. Noen jenter kommer rett og slett ikke under samleie (men bare når man blir slikka/fingra), kroppen er rett og slett bygd opp sånn. Argh at jeg er en av dem :p Men for å si det sånn, jeg klager ikke av den grunn :blush:

Lenke til kommentar

8663510[/snapback]

Godt inspirert av p0rn ja? Meg bekjent er det bare et skittent triks fra bransjens side. I virkeligheten er det nok urin og det kommer ikke fra "riktig sted". Dette gjelder vel spesielt når det ser ut som en fontene.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Noen jenter kommer rett og slett ikke under samleie (men bare når man blir slikka/fingra), kroppen er rett og slett bygd opp sånn.

8663745[/snapback]

Noen jenter kan telle alle orgasmene sine på en hånd. Jenter er forskjellige. Noen kommer av ingenting, og noen kommer så og si aldri. Det har ikke nødvendigvis noe med partneren å gjøre.

Men man kan såklart eksprimentere litt, prøve ut nye stillinger and so on, for å se om man får lokket frem en. Men for mye fokus rundt det at jenta på liv og død MÅ få orgasme kan ødelegge.

Lenke til kommentar
Noen jenter kommer rett og slett ikke under samleie (men bare når man blir slikka/fingra), kroppen er rett og slett bygd opp sånn.

8663745[/snapback]

Noen jenter kan telle alle orgasmene sine på en hånd. Jenter er forskjellige. Noen kommer av ingenting, og noen kommer så og si aldri. Det har ikke nødvendigvis noe med partneren å gjøre.

Men man kan såklart eksprimentere litt, prøve ut nye stillinger and so on, for å se om man får lokket frem en. Men for mye fokus rundt det at jenta på liv og død MÅ få orgasme kan ødelegge.

8663916[/snapback]

Noen fine sider over stillinger da ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...