Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Lurer på et par ting. Gutter kan også svar

Anbefalte innlegg

Lurer bare på noen ting. Når dere jenter har samleie med en gutt, er det vanlig at dere "kommer" hver gang ? Gutter kan også svare vist de har erfaring med sine samboere eller kjærester. eller vist dere bare vet det :)

Hvor lang tid tar det før dere kommer ?

Synes dere det er plagsomt når gutten er ferdig er alt ferdig ?

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jentene kommer langt i fra hver gang. Gutter kommer heller ikke alltid, men det er langt skjeldnere enn blant kvinnene.

Det er mange grunner til dette, endel sexologer mener guttene blant annet kondisjonerer seg selv til å komme så fort som mulig under onani. Dette er noe de tar med seg vidre til sex med partner.

Et godt steg til et bedre sexliv er å ikke være egoistisk i senga :)

Lenke til kommentar

Det er veldig forskjellig fra jente til jente om hun kommer eller ikke. Noen kommer ofte og har ingen problemer med det, mens andre må jobbe for å kunne komme. Det er større sjans for at jenta kommer hvis dere har et langt forspill.

Lenke til kommentar

Varierer veldig. Tror det er viktig for gutta å huske på at det er godt for oss selvom vi kommer eller ikke. Det er på en måte ikke det viktigste i min bok, selvom jeg såklart ikke sier nei til det.

Jenter bruker jo ofte lengre tid på å bygge opp en orgasme enn gutter. Dessuten, får en jente orgasme er det jo bare å fortsette. Gutta trenger ofte en liten pause før det er på'n igjen.

Jo mer lyst på gutten jeg har, og jo mer opphisset jeg er - jo større er sjangsen for at jeg kommer. Hvor lang tid det tar varierer noe voldsomt.

Er man i et forhold hvor gutten stadig får orgasme, burde man gi jenta litt ekstra "oppmerksomhet", mener jeg. Må gi litt også ;)

Lenke til kommentar
Varierer veldig. Tror det er viktig for gutta å huske på at det er godt for oss selvom vi kommer eller ikke. Det er på en måte ikke det viktigste i min bok, selvom jeg såklart ikke sier nei til det.

Jenter bruker jo ofte lengre tid på å bygge opp en orgasme enn gutter. Dessuten, får en jente orgasme er det jo bare å fortsette. Gutta trenger ofte en liten pause før det er på'n igjen.

Jo mer lyst på gutten jeg har, og jo mer opphisset jeg er - jo større er sjangsen for at jeg kommer. Hvor lang tid det tar varierer noe voldsomt.

Er man i et forhold hvor gutten stadig får orgasme, burde man gi jenta litt ekstra "oppmerksomhet", mener jeg. Må gi litt også ;)

8661018[/snapback]

Så viss jeg får jenta til å kåmma ver gang vi har sammleie, betyr det da at jeg gjør en god jobb alså ? :D

Lenke til kommentar

Etter min erfaring så trenger man ikke å gjøre en dårlig jobb fordi om jenta ikke kommer. Noen ganger så går det rett og slett ikke, og da er det langt viktigere at man ikke sitter og depper fordi man ikke "gjorde jobben sin". Ikke sett noen forventninger til slikt. Ha sex og nyt den. Vær avslappet og gjør det som faller deg inn. Ikke ha det som mål at du eller dama MÅ komme for at det skal bli bra. Da ender det stort sett med at hun "kommer" for å gjøre deg happy og det er etter min mening mye verre.

Den beste måten å finne ut på om du gjør en god jobb er om hun vil ha sex med deg igjen ;)

Lenke til kommentar
Tror det er viktig for gutta å huske på at det er godt for oss selvom vi kommer eller ikke. Det er på en måte ikke det viktigste i min bok, selvom jeg såklart ikke sier nei til det.

8661018[/snapback]

Det er akkurat det..

Det er godt for oss selvom vi ikke kommer, det er langt i fra nødvendig å komme hver gang..

Det finnes jenter som er veldig vanskelige, mens andre er lette.. Så man bør ikke måle sin egen prestasjon i om jenta kommer eller ikke..

@nocturno_culto: det kan være jenten din er enkel å få til å komme, eller så kan hun jo fake :p hehe.. Det er slemt men det blir gjort..

Men vi satser på at hun faktisk kommer :)

Lenke til kommentar
Etter min erfaring så trenger man ikke å gjøre en dårlig jobb fordi om jenta ikke kommer. Noen ganger så går det rett og slett ikke, og da er det langt viktigere at man ikke sitter og depper fordi man ikke "gjorde jobben sin". Ikke sett noen forventninger til slikt. Ha sex og nyt den. Vær avslappet og gjør det som faller deg inn. Ikke ha det som mål at du eller dama MÅ komme for at det skal bli bra. Da ender det stort sett med at hun "kommer" for å gjøre deg happy og det er etter min mening mye verre.

Den beste måten å finne ut på om du gjør en god jobb er om hun vil ha sex med deg igjen ;)

8662948[/snapback]

Ja peser ikke :p Har ingen problemer med å få dama til å "komme" hun kommer ver gang vi har sammleie. Kan vell være får det tar litt tid før jeg også kommer da. Gutter har jo tildens til å stoppe når de har kommet ( sier ikke alle da ) :)

Lenke til kommentar
Tror det er viktig for gutta å huske på at det er godt for oss selvom vi kommer eller ikke. Det er på en måte ikke det viktigste i min bok, selvom jeg såklart ikke sier nei til det.

8661018[/snapback]

Det er akkurat det..

Det er godt for oss selvom vi ikke kommer, det er langt i fra nødvendig å komme hver gang..

Det finnes jenter som er veldig vanskelige, mens andre er lette.. Så man bør ikke måle sin egen prestasjon i om jenta kommer eller ikke..

@nocturno_culto: det kan være jenten din er enkel å få til å komme, eller så kan hun jo fake :p hehe.. Det er slemt men det blir gjort..

Men vi satser på at hun faktisk kommer :)

8663029[/snapback]

Hvordan er jeg sikker på om hun faker eller ikke ?

Lenke til kommentar
Hvordan er jeg sikker på om hun faker eller ikke ?

8663059[/snapback]

Det går ikke.. Uten at du spør henne så klart..

Tror ingen av dere merker om vi faker eller ikke.. Med mindre noen faker med masse hylig eller no :p

Lenke til kommentar
Faking er slemt, men det er ikke rart noen jenter gjør det. For noen gutter virker det som om jenta på lov og død må få orgasme når man har sex. Blir et slags press.

Er man usikker på om jenta faker eller ikke, er det beste å prate om det. Selvom det sikkert ikke er lett.

8663137[/snapback]

Men vist der kommer væske ut, vet ikke hva det kalles. Er dette et bevis på det ikke er fake ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...