Datasmurf Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Lekte litt med pappas Canon Macro Lens EF-S 60 mm, en høyfjellssol, en midlertidig pidestall og noe hvitt stoff, samt noen ting jeg hadde liggende rundt meg. Hva syns dere? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Likte bilde nummer to ganske godt. Artig uttrykk på fyren i bildet. De to hullete tingene aner jeg ikke hva er, så bildene blir meningsløse for meg. Bilene var kornete og mørks, og ikke fint. Du er inne på noe med dette. Gå UT, finn blomster, innsekter og andre morsomme ting med liv! Endret 21. mai 2007 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Den første hullete tingen er en ring, den andre hullete tingen er en blyantspisser Er enig i at bilene ble litt så som så, kunne likeså greit skippa de, sånn i ettertid. Blomster er kjedelige "Alle" tar makrobilder av blomster Insekter har jeg litt noia for, så de unngår jeg helst, men kan jo se hva jeg finner i den mørke og dunkle skogen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg vet ikke helt.. Tror nesten dette bare er interessant for deg selv som en test av utstyr. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg må si meg enig med pybalto angående disse bildene. Det første var litt kult, antakelig på grunn av at det er så abstrakt. Kunne vært brukt i noe design eller som illustrasjon til noe, jeg vet ikke helt. Det er bare sånn jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Blomster er kjedelige "Alle" tar makrobilder av blomster 8660649[/snapback] Godt valg - der er jeg helt enig med deg. Av en eller annen grunn setter folk likhetstegn mellom blomster og insekter og macro. Mye bedre å ta en annen retning slik du prøver på her. Tips: Delvis gjennomsiktig godteri (vingummi o.l.) og fargerik frukt/bær er veldig takknemlige macromotiver. Endret 21. mai 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå