Kontorstol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er vel begrenset hvor mye sæd man kan lagre da... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er nok ganske sikkert fake! Har sett selv en som spruter noe jævlig, i kanskje 10-20 sek, og syntes dette var drøyt. Er sikkert noen som er så heldige å har en ganske lang orgasme (10+ sek), men 1 minutt er vel litt drøyt. Det er ikke så mye sæd i pungen til at man kan sprute så mye og lenge vel? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er nok ganske sikkert fake! Har sett selv en som spruter noe jævlig, i kanskje 10-20 sek, og syntes dette var drøyt. Er sikkert noen som er så heldige å har en ganske lang orgasme (10+ sek), men 1 minutt er vel litt drøyt. Det er ikke så mye sæd i pungen til at man kan sprute så mye og lenge vel? 8662995[/snapback] Nå blir ikke sæden lagret i selve pungen, men i bi-testiklene som ligge på toppen av testiklene, men så er det også det at bare en liten brøkdel av det som kommer ut er sæd da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er nok ganske sikkert fake! Har sett selv en som spruter noe jævlig, i kanskje 10-20 sek, og syntes dette var drøyt. Er sikkert noen som er så heldige å har en ganske lang orgasme (10+ sek), men 1 minutt er vel litt drøyt. Det er ikke så mye sæd i pungen til at man kan sprute så mye og lenge vel? 8662995[/snapback] Nå blir ikke sæden lagret i selve pungen, men i bi-testiklene som ligge på toppen av testiklene, men så er det også det at bare en liten brøkdel av det som kommer ut er sæd da 8663006[/snapback] Og de er vel i pungen de og? Så det blir jo tildels riktig det jeg sa... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er nok ganske sikkert fake! Har sett selv en som spruter noe jævlig, i kanskje 10-20 sek, og syntes dette var drøyt. Er sikkert noen som er så heldige å har en ganske lang orgasme (10+ sek), men 1 minutt er vel litt drøyt. Det er ikke så mye sæd i pungen til at man kan sprute så mye og lenge vel? 8662995[/snapback] Det er ikke sikkert at orgasmen er så lang, da. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sikker på at det ikke være sånn nasty piss og drit på hverandre sex da... Kan jo være at han pisset samtidig 8659526[/snapback] Det går ikke da urin og sædleder er en og samme utgang/leder. Da skal man være umåtlig flink isåfall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er nok ganske sikkert fake! Har sett selv en som spruter noe jævlig, i kanskje 10-20 sek, og syntes dette var drøyt. Er sikkert noen som er så heldige å har en ganske lang orgasme (10+ sek), men 1 minutt er vel litt drøyt. Det er ikke så mye sæd i pungen til at man kan sprute så mye og lenge vel? 8662995[/snapback] Nå blir ikke sæden lagret i selve pungen, men i bi-testiklene som ligge på toppen av testiklene, men så er det også det at bare en liten brøkdel av det som kommer ut er sæd da 8663006[/snapback] Og de er vel i pungen de og? Så det blir jo tildels riktig det jeg sa... 8663114[/snapback] Den vesken som kommer ut sammen med sæden tror ikke jeg blir lagret i selve pungen, men har dessverre ikke mulighet til å finne det ut nå Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det går ikke da urin og sædleder er en og samme utgang/leder. Da skal man være umåtlig flink isåfall. 8663994[/snapback] Det kommer jo ut av samme hull. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det går ikke da urin og sædleder er en og samme utgang/leder. Da skal man være umåtlig flink isåfall. 8663994[/snapback] Det kommer jo ut av samme hull. 8668031[/snapback] I urinrøret er der noen åpninger der sæd og en annen væske kommer ut, både før og under orgasme. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kontorstol har følgt med i natur og miljø timene ser jeg :!: men 1 minutt , er vel ikke akkurat fysisk mulig . Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Kontorstol har følgt med i natur og miljø timene ser jeg :!: men 1 minutt , er vel ikke akkurat fysisk mulig . 8668094[/snapback] Nei, men det kan ha vært psykisk da Edit: + men Men litt mer seriøst, jeg kan aldri i livet tenke med at det er fysisk eller psykisk mulig for en mann å ha orgasme i 1 min sammenhengende. Endret 21. mai 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er jo til og med godt gjort å tisse i et helt minutt.. Da skal man holde seg en god stund Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er en prank-video. Er en plastikkpikk som ei dame suger, som det blir pumpet sædlignende væske ut av. Jeg gikk i 8/9. klasse i den verste crazyshit-perioden. Huff. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er en prank-video. Er en plastikkpikk som ei dame suger, som det blir pumpet sædlignende væske ut av. Jeg gikk i 8/9. klasse i den verste crazyshit-perioden. Huff. 8668200[/snapback] Ja det er nok den eneste forklaringen på dette Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det går ikke da urin og sædleder er en og samme utgang/leder. Da skal man være umåtlig flink isåfall. 8663994[/snapback] Det kommer jo ut av samme hull. 8668031[/snapback] I urinrøret er der noen åpninger der sæd og en annen væske kommer ut, både før og under orgasme. 8668055[/snapback] Hørt om prostata? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det går ikke da urin og sædleder er en og samme utgang/leder. Da skal man være umåtlig flink isåfall. 8663994[/snapback] Det kommer jo ut av samme hull. 8668031[/snapback] I urinrøret er der noen åpninger der sæd og en annen væske kommer ut, både før og under orgasme. 8668055[/snapback] Hørt om prostata? 8668239[/snapback] sed blir produsert i ballene, grunnen til at ballene henger utenfor kroppen er for at når sed blir produsert så må ballene ha en temp under kroppens normale verdier.. seden blir så flyttet opp til en egen pose under blæren hvor den blir lagret til den skal ut. seden kommer ut av samme "røret" som pisset. pisset og seden går fra hver sin plass, men møtes i samme "rør" Da sier sikkert mange for seg selv at man da kanskje kan pisse på dama.. Men når man er kåt. så strammes det en muskel der de møtes, slik at "røret" hvor pisset kommer fra blir stengt igjen. og sed "røret" åpnes. slenger med et dårli paint bilde slik at det er lettere og forstå meg =) Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Gjør som Till Lindemann gjør i (04:30) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hørt om prostata? 8668239[/snapback] sed blir produsert i ballene, grunnen til at ballene henger utenfor kroppen er for at når sed blir produsert så må ballene ha en temp under kroppens normale verdier.. seden blir så flyttet opp til en egen pose under blæren hvor den blir lagret til den skal ut. seden kommer ut av samme "røret" som pisset. pisset og seden går fra hver sin plass, men møtes i samme "rør" Da sier sikkert mange for seg selv at man da kanskje kan pisse på dama.. Men når man er kåt. så strammes det en muskel der de møtes, slik at "røret" hvor pisset kommer fra blir stengt igjen. og sed "røret" åpnes. slenger med et dårli paint bilde slik at det er lettere og forstå meg =) 8668404[/snapback] Ja, det var det jeg også mente. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvis du går så langt så du _neesten_ kommer, for så å slappe av i et par sekunder... og gjør det 3-4 ganger før du går "all the way" kan jeg garantere deg en sterkere orgasme enn om du bare hadde gått rett på sak... men om det får deg til å sprute lengre må du nesten finne ut, siden jeg ikke har utstyret til å gjøre det for deg... 8659484[/snapback] Hold på til du nesten kommer, så tar du en pause(30 sek-1min) til du er "er klar" igjen og forsetter til du nesten kommer - ny pause <--- gjør det 3-4-5 ganger. Den siste gangen slutter du/dere helt! Vent nå en dag og gjør det samme men siste gang kommer du - og ja, da kommer man for faen Edit: kort oppsummert: det samme som pwned sa men ta en dags pause 8659510[/snapback] har testa dette noen ganger, med veldig bra resultat vær heilt på grensa te "utslipp" og hold igjen, er vansklig, men blir veldig godt til slutt Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Væsken er fra prostata, sædcellene er fra bitestiklene. Steriliserte menn får visst også utløsning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg