Bromlexl Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er det cockpit view i forza 2? 8722288[/snapback] Nei Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) er det cockpit view i forza 2? 8722288[/snapback] Nei 8723114[/snapback] fint trengte et argument mot en fyr på msn som på død og liv mener at forza 2 kommer til og bli 10 ganger bedre enn gt5 så nå skal jeg linke til de to gt5 tråden vi har her til han. forhåpentligvis blir han stille da. jeg vet jeg kan blokkere han , men han er en god kamerat av meg så. men nå er det jo helt OT her gleder meg som en unge til gt5 Endret 28. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er det cockpit view i forza 2? 8722288[/snapback] Nei 8723114[/snapback] fint trengte et argument mot en fyr på msn som på død og liv mener at forza 2 kommer til og bli 10 ganger bedre enn gt5 så nå skal jeg linke til de to gt5 tråden vi har her til han. forhåpentligvis blir han stille da. jeg vet jeg kan blokkere han , men han er en god kamerat av meg så. men nå er det jo helt OT her gleder meg som en unge til gt5 8723206[/snapback] Begge spillene har vel sine styrker og svakheter. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er det cockpit view i forza 2? 8722288[/snapback] Nei 8723114[/snapback] fint trengte et argument mot en fyr på msn som på død og liv mener at forza 2 kommer til og bli 10 ganger bedre enn gt5 så nå skal jeg linke til de to gt5 tråden vi har her til han. forhåpentligvis blir han stille da. jeg vet jeg kan blokkere han , men han er en god kamerat av meg så. men nå er det jo helt OT her gleder meg som en unge til gt5 8723206[/snapback] Begge spillene har vel sine styrker og svakheter. 8723319[/snapback] for øyeblikket ser det ut som gt5 blir minst like bra iom at det får skademodell og copickpit view på over 700 biler samt at spillet også får et vær system Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er greit at de tar med cockpitview for de som vil kjøre på den måten, men for min del kunne det like gjerne ikke vert med, PGR3 inneholdt også cockpitview, jeg flippa såvidt innom før jeg bytta over til gode gamle førsteperson uten panser looken som er den vinkelen jeg liker desidert best å kjøre med. Føler cockpitview tar opp latterlig mye plass på skjermen og er mer til distrahering enn det tilfører spillet noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Mye av det koker vel ned til om GT sin 700 biler får ein handling som kan måle seg med Forza 2 Om man da er ute etter simulator da selvfølgelig. Men om GT kjører denne her "700 forskjellige biler,som egentlig ikkje er så forskjellige likevel" er jo også noe ein kan spørre seg om EDIT: Ang cockpit blei eg litt skuffet over at Forza 2 ikkje hadde dette, siden eg elsket det i PGR3. At spillet har mulighet for å vise den synsvinkelen er ihvertfall for meg eit stort pluss, liker eg det ikkje i spillet har eg jo alle de andre klassiske synsvinklene å berge meg på Endret 28. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har vel sikkert testa 100-150 av bilene på GT4 og de handler helt klart svært forskjellig. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) GT5 kommer ut en eller annen gang etter at alle har slutta å spille Forza 2, så man bør jo nesten forvente at det blir minst like bra gjennomført. Cockpitview blir artig, å faktisk kunne se bilen man sitter i gjør mye for opplevelsen. Får bare håpe det ikke går for hardt utover frameraten. Dog tar jeg mye av det som sies med en klype salt selv om det er offisiell info. Tenker tilbake på GT4 som lovet mye men strengt tatt endte opp som en oppusset GT3 med kjedeligere fysikk og like dårlig AI. Online-delen ble droppet i siste liten enda spillet var over ett år forsinket da det omsider kom ut Endret 30. mai 2007 av Pellick Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Her er Forza 2 sin versjon av Cockpit-view. Men det spørs vel ikke om det til og med er rimeligere å gå for en PS3 og GT5 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Her er Forza 2 sin versjon av Cockpit-view. Men det spørs vel ikke om det til og med er rimeligere å gå for en PS3 og GT5 8740454[/snapback] jeg ser ikke noe dashbor og ratt og speedometere jeg . på gt1 kan man jo se fra den vinkelen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Var vel meint som ein liten spøk. Blir ihvertfall ikkje eg som kjøper x-antall bokser og monitorer for å spille slik Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Men tilbake til hva tråden handler om, cockpit view.. Fint for dem som liker å spille bilspill på den måten men fra mitt ståsted spiller det ingen eller liten rolle, de kunne ha kuttet det ut så spillet kunne kommet fortere ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) En gjeng med sutrekopper og småunger, det er det dere er nå. Prøv å oppfør dere. her er ett litt dårlig bilde av en av cockpitene i GT5. Bedre enn ingenting. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare det å få muligheten til å se seg om inne i alle disse flotte bilene er flott synes nå jeg, selv om jeg må se om jeg kommer til å kjøre med bumper cam eller cockpit cam. Endret 30. mai 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) En gjeng med sutrekopper og småunger, det er det dere er nå. Prøv å oppfør dere. her er ett litt dårlig bilde av en av cockpitene i GT5. Bedre enn ingenting. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare det å få muligheten til å se seg om inne i alle disse flotte bilene er flott synes nå jeg, selv om jeg må se om jeg kommer til å kjøre med bumper cam eller cockpit cam. 8741481[/snapback] det er fra en audi jeg ser det på designet på dashbordet Endret 30. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er stilig at cockpit view er med, men det er jo omtrent ubrukelig å kjøre med. Man mister såpass mye av oversikten at flesteparten heller velger bumperview eller liknende. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 bare tenk gt5 med copckpit cam og skader slått på og for og toppe det hele g25 med ordentlig gir Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da har jeg fått slettet unna en haug med poster som kun handler som PS3 vs. 360 her, prøv og oppfør dere fremover ellers så deler jeg ut advarsler til hele gjengen. Lenke til kommentar
freke Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 bare tenk gt5 med copckpit cam og skader slått på og for og toppe det hele g25 med ordentlig gir 8741541[/snapback] Du er klar over at det ikke finnes hverken firkant, trekant, sirkel eller kryss på G25? Og heller ingen start eller select knapp? Og ikke r1, r2, l1 og l2? Det er mao ikke et ps ratt, og det vil neppe bli det heller, siden de nevnte knappene ikke er der. Tvilsomt om H-gir vil bli støttet av gt5. Det kommer nok et ratt i forbindelse med gt5, og siden G25 alt er ute, vil det neppe komme til å gå under "navnet" gt5 rattet, slik som DFP ble kalt gt4 rattet. DFP har til og med gran turismo logoen trykket på. Det er et ps ratt, G25 er et pc ratt, uten tegn på noen av knappene. Blir litt køddi å skulle trykke 'x' for å velge, når 'x' ikke eksisterer, eller hur? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 bare tenk gt5 med copckpit cam og skader slått på og for og toppe det hele g25 med ordentlig gir 8741541[/snapback] Du er klar over at det ikke finnes hverken firkant, trekant, sirkel eller kryss på G25? Og heller ingen start eller select knapp? Og ikke r1, r2, l1 og l2? Det er mao ikke et ps ratt, og det vil neppe bli det heller, siden de nevnte knappene ikke er der. Tvilsomt om H-gir vil bli støttet av gt5. Det kommer nok et ratt i forbindelse med gt5, og siden G25 alt er ute, vil det neppe komme til å gå under "navnet" gt5 rattet, slik som DFP ble kalt gt4 rattet. DFP har til og med gran turismo logoen trykket på. Det er et ps ratt, G25 er et pc ratt, uten tegn på noen av knappene. Blir litt køddi å skulle trykke 'x' for å velge, når 'x' ikke eksisterer, eller hur? 8742062[/snapback] Eh hæ ? Playstation har nå alltid hatt støtte for det meste som går av ratt. Playstation 3 er jo universal omtrent, sålenge spillene støtter G25 så vil det fungere. Har koblet på mus/tastatur/webcam/headset og alt mulig annet via PS3`en min. Ingen drivere som trengs, plug and play. Gran Turismo 5 når det kommer vil nok støtte det, men innen det kommer så har garantert Logitech G30 kommet. Lenke til kommentar
freke Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Eh hæ ? Playstation har nå alltid hatt støtte for det meste som går av ratt. Playstation 3 er jo universal omtrent, sålenge spillene støtter G25 så vil det fungere. Har koblet på mus/tastatur/webcam/headset og alt mulig annet via PS3`en min. Ingen drivere som trengs, plug and play. Gran Turismo 5 når det kommer vil nok støtte det, men innen det kommer så har garantert Logitech G30 kommet. 8742102[/snapback] Saken er at det ikke er noen ps spesifikke knapper på G25. Derfor er ikke G25 spesiellt godt egnet som ratt for ps. De som handler gt5 er arkade spillere som må ha knapper som samsvarer med de knappene man får beskjed om å trykke. Siden G25 ikke har ett eneste tegn på en enesta knapp (alle er helt like, bortsett fra at ca 50-50 er svarte/røde) vil det ikke bli et ps ratt. (Det er forøvrig bare to knapper på rattet, resten av knappene er på girkonsollen. Nok en detalj som gjør at rattet ikke egner seg til spillkonsoll. Legg merke til at på DFP er knapp oppsettet til forveksling likt en håndkontroll. G25 har intet til felles med kontrolleren til ps3). Hvis ikke gt5 har "trykk (tomt felt) for å velge", "trykk (tomt felt) for å gå tilbake". Noe sier meg at det er tvilsomt. Det vil nok heller stå "Trykk x for å velge" og "trykk o for å gå tilbake" eller noe i den dur. Ps spesifikke knapper altså. Ikke 10 helt like knapper, uten noen kjennetegn. Men du skal naturligvis få lov å tro noe helt annet. Som at for eksempel ps3 kommer til å gå bort fra sine kjennetegn, trekanten, firkanten, sirkelen og krysset. Jeg tror ikke det. Endret 30. mai 2007 av freke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå