Gå til innhold

cockpit view til GT5 er bekreftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I denne videoen bekrefter de at GT5 vil inneholde cockpit view! Blir flott å kunne se de nydelig modellerte bilene fra innsiden ;)

Video

8659322[/snapback]

Kan jeg spørre hva som er digg/moro med cockpit view? Den tar jo latterlig mye av synsfeltet som allerede er mye mindre enn i virkelig kjøring.

Lenke til kommentar
I denne videoen bekrefter de at GT5 vil inneholde cockpit view! Blir flott å kunne se de nydelig modellerte bilene fra innsiden ;)

Video

8659322[/snapback]

Kan jeg spørre hva som er digg/moro med cockpit view? Den tar jo latterlig mye av synsfeltet som allerede er mye mindre enn i virkelig kjøring.

8721625[/snapback]

speedometeret bl.a og de er jo rått og ha med cockpiten til 700 biler i ett spill

jeg har alltid vært nyskjerig på hvordan mange av bilene i gt ser ut inni nå får jeg vite det

Lenke til kommentar

Cockpit view med dashbord og hele pakken føler jeg nesten er et møst i bilspill, i alle fall valget av å kunne ha det. Det var en ting jeg savnet i GT4.

Ser frem til dette spillet så enormt mye. Når det kommer blir det en Zelda deja vu tilstand i huset, hvor jeg låser meg inne og kommer ikke ut før skjegget har like mye liv som Davy Jone's tentakler i en vis film.

Lenke til kommentar
Cockpit view med dashbord og hele pakken føler jeg nesten er et møst i bilspill, i alle fall valget av å kunne ha det. Det var en ting jeg savnet i GT4.

Ser frem til dette spillet så enormt mye. Når det kommer blir det en Zelda deja vu tilstand i huset, hvor jeg låser meg inne og kommer ikke ut før skjegget har like mye liv som Davy Jone's tentakler i en vis film.

8722007[/snapback]

er det cockpit view i forza 2?

Lenke til kommentar
10000 bilder :D

Nei vi vet ikke hvor mange biler som er med. Men tviler på at det blir like mange som i GT4 siden det tar enormt mye ressurser og tid å modellere bilene så bra som de er i GTHD.

8701690[/snapback]

Det blir alle bilene fra GT4 + ekstra biler fra porsche, ferrari og lamborghini hvis jeg ikke husker feil. Og det skulle bli skade på alle bilene, men mer omfattende på racingbiler, og at været skifter i løpet av løpene er heller ikke usannsynlig. Så ja, jeg gleder meg helt vilt til dette spillet. Har egentlig lenge tenkt å kjøpe en 360 istedetfor en ps3, fordi ps3 er så dyr nå, men nå må jeg nesten kjøpe ps3 uansett når dette spillet kommer.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

8722007[/snapback]

er det cockpit view i forza 2?

8722288[/snapback]

Det vet jeg dessverre ikke, min X360 tar ikke plass blant de verdige rekker på mitt spillerom før tidligst i August.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...