UrgeLoL Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 I denne videoen bekrefter de at GT5 vil inneholde cockpit view! Blir flott å kunne se de nydelig modellerte bilene fra innsiden Video Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 La oss håpe at det lille glimtet av dashboardet der blir ein realitet ja. Da gjenstår det bare skikkelig skademodell, og eliminering av de ekle skrenselydene Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 mange av klippene der var fra gt4 da men den merce cockpit'en er sikkert til gt5 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Wohaa....da blir det PS3 på meg når GT5 kommer da:-) Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Himmel og hav som eg gleder meg til dette spillet. Er det noen som vet hvor mange biler det er med i spillet ? Endret 27. mai 2007 av albions Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 10000 bilder Nei vi vet ikke hvor mange biler som er med. Men tviler på at det blir like mange som i GT4 siden det tar enormt mye ressurser og tid å modellere bilene så bra som de er i GTHD. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Himmel og hav som eg gleder meg til dette spillet. Er det noen som vet hvor mange bilder det er med i spillet ? 8701670[/snapback] Wo0t? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ihvertfall 60 bilder i sekundet *spille videre på utslitt spøk* Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Yay, litt kjekkere å bruke ratt og pedaler da Lenke til kommentar
albions Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Himmel og hav som eg gleder meg til dette spillet. Er det noen som vet hvor mange bilder det er med i spillet ? 8701670[/snapback] Wo0t? 8701701[/snapback] Det skulle stå biler Lenke til kommentar
klidep Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Er ikke de cockpitbildene fra GT HD som ligger fritt ute på PS shop? Mener jeg kjenner igjen den banen. Endret 27. mai 2007 av klidep Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er ikke de cockpitbildene fra GT HD som ligger fritt ute på PS shop? Mener jeg kjenner igjen den banen. 8717731[/snapback] Nei Lenke til kommentar
SwedishChef Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 I denne videoen bekrefter de at GT5 vil inneholde cockpit view! Blir flott å kunne se de nydelig modellerte bilene fra innsiden Video 8659322[/snapback] Kan jeg spørre hva som er digg/moro med cockpit view? Den tar jo latterlig mye av synsfeltet som allerede er mye mindre enn i virkelig kjøring. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 I denne videoen bekrefter de at GT5 vil inneholde cockpit view! Blir flott å kunne se de nydelig modellerte bilene fra innsiden Video 8659322[/snapback] Kan jeg spørre hva som er digg/moro med cockpit view? Den tar jo latterlig mye av synsfeltet som allerede er mye mindre enn i virkelig kjøring. 8721625[/snapback] speedometeret bl.a og de er jo rått og ha med cockpiten til 700 biler i ett spill jeg har alltid vært nyskjerig på hvordan mange av bilene i gt ser ut inni nå får jeg vite det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Cockpit view med dashbord og hele pakken føler jeg nesten er et møst i bilspill, i alle fall valget av å kunne ha det. Det var en ting jeg savnet i GT4. Ser frem til dette spillet så enormt mye. Når det kommer blir det en Zelda deja vu tilstand i huset, hvor jeg låser meg inne og kommer ikke ut før skjegget har like mye liv som Davy Jone's tentakler i en vis film. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Cockpit view med dashbord og hele pakken føler jeg nesten er et møst i bilspill, i alle fall valget av å kunne ha det. Det var en ting jeg savnet i GT4. Ser frem til dette spillet så enormt mye. Når det kommer blir det en Zelda deja vu tilstand i huset, hvor jeg låser meg inne og kommer ikke ut før skjegget har like mye liv som Davy Jone's tentakler i en vis film. 8722007[/snapback] er det cockpit view i forza 2? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) 10000 bilder Nei vi vet ikke hvor mange biler som er med. Men tviler på at det blir like mange som i GT4 siden det tar enormt mye ressurser og tid å modellere bilene så bra som de er i GTHD. 8701690[/snapback] Det blir alle bilene fra GT4 + ekstra biler fra porsche, ferrari og lamborghini hvis jeg ikke husker feil. Og det skulle bli skade på alle bilene, men mer omfattende på racingbiler, og at været skifter i løpet av løpene er heller ikke usannsynlig. Så ja, jeg gleder meg helt vilt til dette spillet. Har egentlig lenge tenkt å kjøpe en 360 istedetfor en ps3, fordi ps3 er så dyr nå, men nå må jeg nesten kjøpe ps3 uansett når dette spillet kommer. Endret 28. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Stemmer det. Den infoen kom etter at jeg postet svaret sist. Blir meget imponert om de faktisk klarer å lage enda flere biler til GT5 enn de klarte til GT4. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ja, det som er så genialt med GT serien er at det tar laaaang tid å runde det, noe som resulterer i at spillet varer mye lengre og gir mer underholdning. Endret 28. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Cockpit view med dashbord og hele pakken føler jeg nesten er et møst i bilspill, i alle fall valget av å kunne ha det. Det var en ting jeg savnet i GT4. Ser frem til dette spillet så enormt mye. Når det kommer blir det en Zelda deja vu tilstand i huset, hvor jeg låser meg inne og kommer ikke ut før skjegget har like mye liv som Davy Jone's tentakler i en vis film. 8722007[/snapback] er det cockpit view i forza 2? 8722288[/snapback] Det vet jeg dessverre ikke, min X360 tar ikke plass blant de verdige rekker på mitt spillerom før tidligst i August. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå