joaesp Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Etter at jeg nettopp oppdaterte softwaren på mobilen min, som forøvrig er en Nokia 6233, fra gammel til helt ny sofware (OS) sitter jeg igjen med følelsen av at det bare var bruk av tid å gjøre det. Nå husker jeg ikke versjonnummeret jeg hadde før, men nå har jeg iallefall siste versjon. Poenget er uansett: Er det noen som vet om en changelog som det så fint heter på engelsk som informerer brukeren om hva den siste nokia-oppdateringen til 6233 innebærer av endringer? Prøvde å finne dette selv uten hell. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Joaesp jeg har ikke klart å finne en changelog for deg, hverken på Symbian-freak sine sider eller på denne som anbefales sterkt å se på. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Åssen er telefonen nå? Er det ingen forskjell? Jeg har 6233 og min har den første firmwaren. Er så fornøyd med den at jeg ikke har oppgradert den en eneste gang, og dersom det ikke er mange supre nye funksjoner ser jeg ikke poenget med å oppgradere en ellers glimrende telefon. Lenke til kommentar
joaesp Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Beklager lovlig sen tilbakemelding... Jeg merker ingen forskjell på telefonen, utenom at den nå bøgger i om jeg velger "åpne logg" når jeg skal legge til kontakter når jeg skal sende sms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå