fiLLLipnet Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei Det er en jente som jeg i det siste ikke klarer å slutte å tenke på.. Jeg liker henne ganske godt, men jeg finner aldri anledningen å si d til henne.. Tror dere jeg skremmer henne om jeg sender en melding til henne hvor jeg "erklærer kjærligheten" ? Grunnen til at jeg vil sende en melding er at jeg ikke klarer/vil holde det inne lengre, og syns det er for lenge til jeg treffer på henne igjen .. Beklager emnetittel, kom ikke på noe bedre som passet tråden Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Synes ikke det er dumt, men det kan kanksje skremme henne litt vekk hvis du helt uten videre sender en slik melding. Enten vent til du treffer henne, og si det da, funker som oftest bedre Eller flørt litt/føl deg litt frem med meldingene før du stuper i det. My two cents Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 takk for hurtig svar.. vet hun ikke har peng på mobilen, så kan på en måte ikke flørte over noen sms men synes det er for lenge til vi treffest neste gang .. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Å gå den verbale veien er ikke alltid den smarteste. Noen ganger er det lurt å bare hold kjeft og la det gå naturlig. Det går faktisk an å være glad i noen uten å si det til hverandre. Ord er som gift, det setter hinder, det begrenser og kan ødelegge også. Prøv så godt du kan, å unngå å si alt du føler. Å fortelle henne, at du liker henne, er faktisk et tegn på at du er svak på kroppsspråk. Å si at du liker henne er også et tegn på at du ønsker at hun skal ta initiativ og det viser at du er handlingslammet. Som sagt, ord er i mange tilfeller som "gift" for fremgang. Ikke det at det er galt å si det til henne, men vit at du kan nå langt uten ord. Og det er alltid det smarteste. Uansett, lykke til Endret 20. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En post har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Da blir det litt verre ja Dette har jeg prøvd en gang før, (men da hadde vi tonen da ) Ring henne, og før hun rekker å komme med noen spørsmål eller noe slikt så sier du : Hei, duuu, jeg ville egentlig bare ringe deg for å si at jeg liker deg utrolig godt. "vente på svar" Hvis positivt smører du utover med at du har likt henne lenge, men var usikker på om hun følte det samme. og at du synes det er teit å si det over telefon, men du klarte bare ikke å vente til neste gang du traff henne med å si det osv. Hvis det ikke gikk så bra, klarer du fint å snakke deg ut av det hvis du vil. Veddemål eller noe drit Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Takk skal dere ha for gode svar.. Tror jeg holder kjeft jeg og venter og ser .. Tror hun føler noe ala for meg, men kan ikke si det sikkert.. Tiden får vise Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Da blir det litt verre ja Dette har jeg prøvd en gang før, (men da hadde vi tonen da ) Ring henne, og før hun rekker å komme med noen spørsmål eller noe slikt så sier du : Hei, duuu, jeg ville egentlig bare ringe deg for å si at jeg liker deg utrolig godt. "vente på svar" Hvis positivt smører du utover med at du har likt henne lenge, men var usikker på om hun følte det samme. og at du synes det er teit å si det over telefon, men du klarte bare ikke å vente til neste gang du traff henne med å si det osv. Hvis det ikke gikk så bra, klarer du fint å snakke deg ut av det hvis du vil. Veddemål eller noe drit 8659302[/snapback] haha, jo, den går jo men tror hun sover, og vil ikke vekke hun, så å vente til neste gang vi treffes er nok det mest aktuelle Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er nok det som er det beste ja Send en søt natta melding til henne du Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Problemet er at hver gang jeg treffer henne er enten hun eller jeg sammens med venner, og er en smule sjenert når det gjelder slike ting som det her.. Deler hybel med to andre, men skal ikke gi dem skylden for noen ting.. Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jaja, nå er "hemmeligheten", som hun så klart visste om fra før, ute i verden .. Eneste jeg gjorde var å spør om hun visste at jeg likte henne bedre enn de fleste og hun svarte at det gjorde hun .. Deilig å få det ut Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dritbra at du fikk gjort det! Skulle ønske jeg hadde klart det der en gang. Hva sa hun ellers enn det? Hva synes hun om deg? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jaja, nå er "hemmeligheten", som hun så klart visste om fra før, ute i verden ..Eneste jeg gjorde var å spør om hun visste at jeg likte henne bedre enn de fleste og hun svarte at det gjorde hun .. Deilig å få det ut 8668469[/snapback] Godt å høre. Hvordan reagerte hun annet at hun visste det? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nå ser det ut til at det gikk bra for trådstarter, men jeg måtte bare kommentere dette: Å gå den verbale veien er ikke alltid den smarteste. Noen ganger er det lurt å bare hold kjeft og la det gå naturlig. Det går faktisk an å være glad i noen uten å si det til hverandre. Ord er som gift, det setter hinder, det begrenser og kan ødelegge også. Prøv så godt du kan, å unngå å si alt du føler. Å fortelle henne, at du liker henne, er faktisk et tegn på at du er svak på kroppsspråk. Å si at du liker henne er også et tegn på at du ønsker at hun skal ta initiativ og det viser at du er handlingslammet. Som sagt, ord er i mange tilfeller som "gift" for fremgang. Ikke det at det er galt å si det til henne, men vit at du kan nå langt uten ord. Og det er alltid det smarteste. Uansett, lykke til 8659276[/snapback] Hvordan kan du mene at det å si fra er et tegn på at du ønsker at motparten skal ta initiativ? Jeg vil si at det i aller høyeste grad er å ta initiativ selv, og det er i alle fall ikke et tegn på at du er handlingslammet. Da ville du aldri turt å si noe sånt. Eller? Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hun sa bare at hun forstod det Ingenting om meg eller noe.. Akkurat som jeg forventet Så måtte hun legge seg, for hun skal på skole i morgen Det ble over msn, siden hun ikke kunne komme å se film pga jobb (Vet det virker litt "fjortiss", men må man så må man edit: fjernet litt "overdreven" bruk av smileys Endret 21. mai 2007 av Mr_Filip Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Gratla Håper dere finner sammen! Bare være deg selv! Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er jo fint at du fikk det ut osv, men vil anbefale deg å innse en ting, at ettersom responsen var slik du beskrev den, så burde du bare glemme det hele, hun er ikke interessert i deg på den måten du håper at hun er. Så enkelt er det faktisk. Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Er jo fint at du fikk det ut osv, men vil anbefale deg å innse en ting, at ettersom responsen var slik du beskrev den, så burde du bare glemme det hele, hun er ikke interessert i deg på den måten du håper at hun er. Så enkelt er det faktisk. 8668679[/snapback] Syns faktisk litt synd på deg om det er det du tror om alle jenter Ikke vet jeg hva hun syns om meg, men det tror ikke jeg du vet heller .. Tiden vil vise .. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er jo fint at du fikk det ut osv, men vil anbefale deg å innse en ting, at ettersom responsen var slik du beskrev den, så burde du bare glemme det hele, hun er ikke interessert i deg på den måten du håper at hun er. Så enkelt er det faktisk. 8668679[/snapback] Med mindre du er jente så vet du svært lite om akkurat det der.. Jenter reagerer på rare måter når folk "erklærer" sin kjærlighet til de.. Jeg tror hun ble litt forfjamset og ikke helt viste hva hun skulle si.. Det at hun faktisk viste det, og ikke har dyttet deg vekk viser bare at hun at hun liker deg på en måte.. Men kan godt være at hun ikke er helt sikker på sine egne følelser.. Men det er ingen grunn til å gi opp nå Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jaja, nå er "hemmeligheten", som hun så klart visste om fra før, ute i verden ..Eneste jeg gjorde var å spør om hun visste at jeg likte henne bedre enn de fleste og hun svarte at det gjorde hun .. Deilig å få det ut 8668469[/snapback] Congratulations! You've just fucked up! ALDRI, ALDRI gi jenta indikatorer på at du er tiltrukket av henne før du er SIKKER på at hun er tiltrukket av deg. Jenter blir tiltrukket av det de ikke kan få, og nå har du drept attraction så det holder etter. Her burde du istedet forholdt deg rolig, og flørtete etc. Orker ikke å gå inn på detaljer her, siden du allerede har skutt skivebom. Latt hun telegrafere interesse ovenfor deg, før du gir hun litt tilbake. Men aldri si rett ut "jeg liker deg". Det betyr "jeg kommer aldri til å ha sex med deg" for en jente. Hun har da vunnet deg helt over, og du er ikke spennende for henne lengre. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå