CombatPsycho Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tenkte jeg skulle bestille meg en Ipod før jeg stikker til syden nesten lørdag, vurderer da å bestille fra Apple.no. Noen som vet hvor raske apple er til å levere pakker? Er viktig at jeg får denne på fredagen. Ja, de har den på lager osv. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tenkte jeg skulle bestille meg en Ipod før jeg stikker til syden nesten lørdag, vurderer da å bestille fra Apple.no. Noen som vet hvor raske apple er til å levere pakker? Er viktig at jeg får denne på fredagen. Ja, de har den på lager osv. 8659085[/snapback] Kommer an på hvor i landet du bor, men denne shippes fra Sør-øst Asia så jeg ville ikke vært sikker på at den kommer frem i tide. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg bor i trøndelag. ser også at jeg kan få den gravert, selv om det står at den blir utsendt innen 24 timer, tror dere at det er en stor sjanse for at det kan ta en god del lengre tid? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ta deg en tur innen Elkjip du Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Når den blir utsendt innen 24 timer, så betyr det at den fra da av er i postens system. Nå er ikke posten noe videre å stole på når det gjelder levering. F.eks. i Stavanger har fremstående funksjonærer uttalt til pressen at reklame har prioritering fremfor vanlig post, og her forsvinner pakker nesten like ofte som de kommer frem. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Da tar jeg sjansen, og bestiller den gravert Får kjøpe meg en billig MP3 spiller hvis det blir for galt/den ikke kommer itide, og deretter selge den. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Krysser fingrene for deg. Ellers er iPoden verdt å vente på God tur forresten! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Når den blir utsendt innen 24 timer, så betyr det at den fra da av er i postens system. Nå er ikke posten noe videre å stole på når det gjelder levering. F.eks. i Stavanger har fremstående funksjonærer uttalt til pressen at reklame har prioritering fremfor vanlig post, og her forsvinner pakker nesten like ofte som de kommer frem. 8659466[/snapback] Apple benytter seg av TNT. Når de sier innen 24 timer betyr det at TNT henter den i Hong Kong innen 24 timer. Deretter skal den til Nederland før den kommer til Norge. Så kjører enten TNT den ut selv, eller benytter seg av Posten Bedriftspakke Dør-til-Dør. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Asia? alle ting som jeg har bestilt der Feks Apple tv og macbook ble sendt fra Nederland. har bestilt ipod derfra også, den ble ogsås sendt fra nederland. Sålenge det er en vare som det står att den sendes innen 24 timer så har det tatt 3 dager frem til meg i østfold. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Apple har alltid levert utrolig kjappt! Helt sykt, har aldri hatt problemer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå