Gå til innhold

Leveringstid hos Apple.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle bestille meg en Ipod før jeg stikker til syden nesten lørdag, vurderer da å bestille fra Apple.no.

Noen som vet hvor raske apple er til å levere pakker? Er viktig at jeg får denne på fredagen.

Ja, de har den på lager osv.

8659085[/snapback]

Kommer an på hvor i landet du bor, men denne shippes fra Sør-øst Asia så jeg ville ikke vært sikker på at den kommer frem i tide.

Lenke til kommentar

Når den blir utsendt innen 24 timer, så betyr det at den fra da av er i postens system. Nå er ikke posten noe videre å stole på når det gjelder levering. F.eks. i Stavanger har fremstående funksjonærer uttalt til pressen at reklame har prioritering fremfor vanlig post, og her forsvinner pakker nesten like ofte som de kommer frem.

Lenke til kommentar
Når den blir utsendt innen 24 timer, så betyr det at den fra da av er i postens system. Nå er ikke posten noe videre å stole på når det gjelder levering. F.eks. i Stavanger har fremstående funksjonærer uttalt til pressen at reklame har prioritering fremfor vanlig post, og her forsvinner pakker nesten like ofte som de kommer frem.

8659466[/snapback]

Apple benytter seg av TNT. Når de sier innen 24 timer betyr det at TNT henter den i Hong Kong innen 24 timer. Deretter skal den til Nederland før den kommer til Norge. Så kjører enten TNT den ut selv, eller benytter seg av Posten Bedriftspakke Dør-til-Dør.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Asia? alle ting som jeg har bestilt der Feks Apple tv og macbook ble sendt fra Nederland. har bestilt ipod derfra også, den ble ogsås sendt fra nederland. Sålenge det er en vare som det står att den sendes innen 24 timer så har det tatt 3 dager frem til meg i østfold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...