msx Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Når jeg skal ta "open files" og "enqueue" mp3 så klikker hele winampen.. Men det går greit hvis jeg går direkte til directory og gjør det, men ikke via winamp. Noen som vet hva som er galt ? :o Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hørtes merkelig ut. Prøv å reinstaller. Hvis ikke det funker så kanskje du kan prøce å laste den ned på ny..... Jeg bruker winamp3 og har ikke hatt en eneste bug! Lenke til kommentar
msx Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg lastet den ned på nytt og instl. nå, det funker fremdeles ikke. Får error og programmet lukker seg... grrrrrr!!!!!!!!! Lenke til kommentar
msx Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Nå får jeg ikke "enqueue" files i winamp fra directory heller.. Er det mulig!!! Får bare "open"når jeg høyreklikker, ja og alle de andre greiene da, copy, cut, rename etc.. men ikke "enqueue"... arg!! Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Gå tilbake til Winamp 2.81 og vent på at en versjon av Winamp 3 som faktsikt funker, blir sluppet. Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg hadde Winamp3 men jeg bytta med en gang tilbake til winamp 2.81 da hele playlisten var sletta på winamp3. + at winamp3 har den treigeste oppstarten..... WINAMP3 SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 winamp 3 har treg oppstart + at det ble herpa når jeg lasta ned et prog. til å lage skins(winamp.exe finner ikke startpunkt bla bla......den meldingen kom ca.15 da jeg starta winamp før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå