Gå til innhold

Vmod av GPU ved hjelp av blyant?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja 66 000 er vell en fin kilospris :) Men om man tar i betraktning at det er noe man kanskje trenger en liten brøkdel av et gram hver gang man bruker det er det jo ikke så forferdelig dyrt. Om man tenker på at kilosprisen for kull ligger rundt 135 000 så er jo dette ganske rimelig :) (regnet ut fra at 1g gull koster ca 11 pund etter dagens kurs)

Edit: Megern: Æsj. Du kom meg i forkjøpet. Sånn går det når jeg fant ut at jeg måtte regne ut kilosprisen på gull.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Åh? Vet du hva som har skjedd da?

8683493[/snapback]

nei=/ Etter jeg hadde tatt på kjølingen hadde jeg glemt av 2 gummi-propper som skulle på før skruene så da fikk jeg ikke noe skjermbilde i det hele tatt...

Men når jeg satte de på så funket kortet akkurat som det skulle, helt til jeg skulle teste hvor varmt skjermkortet ble på 100%load, noe som jeg tror alle har lyst til å prøve rett etter de har fått montert en ny kjøler... men når jeg hålte på med dette å det hadde rundet 60-65 grader så konket det ut... nå er det så mye prikker å helvette at jeg vurderer å knekke hele driten...

Lenke til kommentar
Åh? Vet du hva som har skjedd da?

8683493[/snapback]

nei=/ Etter jeg hadde tatt på kjølingen hadde jeg glemt av 2 gummi-propper som skulle på før skruene så da fikk jeg ikke noe skjermbilde i det hele tatt...

Men når jeg satte de på så funket kortet akkurat som det skulle, helt til jeg skulle teste hvor varmt skjermkortet ble på 100%load, noe som jeg tror alle har lyst til å prøve rett etter de har fått montert en ny kjøler... men når jeg hålte på med dette å det hadde rundet 60-65 grader så konket det ut... nå er det så mye prikker å helvette at jeg vurderer å knekke hele driten...

8683832[/snapback]

Siden du glemte å sette på gummi ringer, så er det mulig at skjermkortet ditt er utsatt for kortslutning og det er derfor det feiler nå.

Lenke til kommentar
Det er mulig å reparer slike skader, mener jeg.. Med litt loddeskills, et godt utvalg finelektronikk-komponenter, og viten om kortet det er snakk om, så går det.. ;)

8686712[/snapback]

Det jeg også tenkte... men nå er jeg jo ikke god til å lodde og jeg har heller ikke noen god viten om finelektronikken på kortet mitt... så jeg kommer til å kjøre med et 9600pro lignende kort til juni-juli da jeg skal oppgradere både Skjermkort og CPU...

Fortsatt surt å miste 2 200 kr...:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...