Gå til innhold

Synspunkter på bZerk mesh?

Anbefalte innlegg

Sitter her nå å sikler litt på dette kabinettet. Er det noen som har erfaringer med det? Kan ikke kreve så alt for mye til den prisen, men syntes det var nice.

Skal forøvrig brukes til å bygge inn noen eldre hw som skal kjøres døgnet rundt som musikk og film server...Ser ut som om det har gode termiske egenskaper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg har vel hatt(har) 3 av disse.

De er rimelige og "luftige".

Kan absolutt anbefales, men naturlig nok, pga. "åpent design" bør det brukes stillegående vifter, gjerne kombinert med vannkjøling.

Jeg bruker/har brukt en 120mm radiator i bakkant da det er satt av god plass til 120mm vifte der.

Syntes selv dette var langt bedre enn det overprisede Lian Li (PC60) kabinettet jeg hadde før (den PC'en jeg sitter på nå).

Lenke til kommentar

Vanskelig å holde rent for støv da. Jeg sliter faktisk litt med akkurat dette på mitt Lian Li og det er jo ikke så åpent som dette. Kunne gjerne tenkt meg muligheten for støvfilter til mine 120mm vifter...

jeg for min del burde vel og merke vurdere å tørke støv oftere....:D

Lenke til kommentar

Jeg kjører det i kombinasjon med to 120mm nexus vifter som jeg har god erfaring med, så regner ikke vifte støy som en farlig faktor...Hdd'ene skal også stå i gummi-oppheng...

Ett spørsmål! Ser på ett av bildene at det er antydning til blått lys/katode/diode inni kabinettet, går dette ann å fjerne? eventuelt bare koble fra?

edit: skriveleif

Endret av larseman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bildene er "reklame" for å vise effekten av "blå lys" :)

For de som liker slikt så må man kjøpe det i tillegg til kabinettet (for det er "helt ribbet" for både vifter og lys).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har ett bilde fra ett system med en vannkjølt [email protected] jeg solgte for en tid siden.

Her plasserte jeg en radiator i toppen. Det var jo så enkelt da det allerede var ferdig borret hull. .)

Og ja, jeg har en fetisj for blå LED's.. :blush:

post-40756-1179763319_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...