Andreas-J Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Heisann, Jeg har et Logitech Z-5500 som av en eller annen mystisk grunn tok kvelden i sted. Kort historie: Jeg skulle rydde og støvsuge rommet, så koblet ned hele anlegget og satte sub 'en i gangen som jeg pleier. Etter at jeg hadde koblet det opp igjen, så virker det ikke. Lampen på "kontrollpanelet" lyser ikke. Strømmen står i, kontakta og bryter bak på sub 'en er på. Jeg vet at det er en sikring i sub 'en, så har tatt ut denne for å få sjekket den i morgen. men fatter ikke hvordan den kan ha blitt ødelagt. Noen som har noen teorier om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
nets Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sikringen i anlegget ditt har sansynelighvis gåt føyken, den står bak på subben. Vet at du kan bytte denne, men vet desverre ikke hvor du får tak i ny sikring. Prøv å rot litt rundt på logitech sine sider, evt. send en mail / ring kundesuport. (dette er et ganske vanlig problem). Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Feilposting forresten,er bedre å spørre om dette på lydkort og pchøyttalerdelen. Lenke til kommentar
nets Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 En mulighet du har er å ta ut sikringen å se hvordan den ser ut. For så å bruke sunn fornuft og se om den er defekt eller ikke. Da kan du jo ta den med til noen som har peil på slikt. Mulig det bare er et minikabinett for en standardsikring , slik at du enkelt kan bytte den ut (Mye spekulasjoner her, men verdt forsøket ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Feilposting forresten,er bedre å spørre om dette på lydkort og pchøyttalerdelen. Flyttes. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Sikringen var gåen. Men det var ikke glass sikring, så fant ikke ut dette før jeg fikk målt den med et multimeter. Skal sette i en ny 2A sikring for å prøve det! Edit: Da virker det igjen! Endret 21. mai 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som har noen teorier om hva som kan ha skjedd? 8658634[/snapback] slo du av suben med knappen bak før du koblet ut kontakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå