Pug Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei. Jeg fant nylig noe som kalles "Heroes of Might & Magic III" i en jar-fil på en russisk mobil-side. Kan jeg prøve denne uten å være redd for at den er full av virus og annen faenskap, eller bør man være forsiktig med å installere ting fra usikre kilder på mobilen? Takk for svar Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei. Jeg fant nylig noe som kalles "Heroes of Might & Magic III" i en jar-fil på en russisk mobil-side. Kan jeg prøve denne uten å være redd for at den er full av virus og annen faenskap, eller bør man være forsiktig med å installere ting fra usikre kilder på mobilen? Takk for svar 8658587[/snapback] Finner du spillet andre steder, og finnes det et spill som faktisk heter Heroes... III? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 har ikke så veldig mye troen på virus enda kan skade vanlige mobiler, men pdaer, symbian osv med operativsystem vil jeg tro det er lettere å få.. (har ikke noe grunnlag eller noe dokumentasjon, bare noe jeg tror) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Finner det ikke noen andre steder, finner ikke sida jeg lasta det ned fra heller nå. Ja, det finnes et spill som heter Heroes III, eller nærmere bestemt "Heroes of Might & Magic III", det er et gammelt klassisk PC-spill fra 1999. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå er det vell egentlig ikke særlig mye "virus og annen faenskap" som kan komme fra en javafil, da j2me kjører i en svært så restrektiv "sandbox" som gir tilgang til svært få kritiske api-kall, og de få den faktisk gir tilgang til må godkjennes hver gang av bruker. OT: j2me gir ikke engang tilgang til location api-et. Men mer generelt så har du vell egentlig svart på ditt eget spørsmål. Når det gjelder nettbank, online kjøp, nedlasting av warez/shareware/freeware så gjelder følgende "norm": om du er i tvil, og må spørre deg selv (eller andre) om det er trygt, så la vær å laste ned. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå er det vell egentlig ikke særlig mye "virus og annen faenskap" som kan komme fra en javafil, da j2me kjører i en svært så restrektiv "sandbox" som gir tilgang til svært få kritiske api-kall, og de få den faktisk gir tilgang til må godkjennes hver gang av bruker.OT: j2me gir ikke engang tilgang til location api-et. Men mer generelt så har du vell egentlig svart på ditt eget spørsmål. Når det gjelder nettbank, online kjøp, nedlasting av warez/shareware/freeware så gjelder følgende "norm": om du er i tvil, og må spørre deg selv (eller andre) om det er trygt, så la vær å laste ned. Takk Cyclo for godt og informativt svar! - noe man alltid får fra deg! Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå