Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Heisann. Jeg er pr. dags dato pc bruker, men ønsker å gå over til mac. Eller det vil si halvveis. Jeg vil beholde pc'en men ha en mac i tillegg. Derfor trenger jeg en mac som ikke er så alt for dyr, men som likvel yter bra. Jeg skal stort sett bruke den til bildebehandling det vil si, Photoshop og Aperture. Den kan heller ikke ta for stor plass i og med at jeg har bare mitt lille ungdomsrom. Derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med mac-mini. Etter det jeg har lest andre plasser er det kun positivt, men jeg vil ha flere meninger og synspunkter. Vurderer å kjøpe denne:. http://eplehuset.no/produkt/43_mac-mini-16...l-core-duo.aspx Håper det er noen som har erfaringer både positive og negative. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har ikke hatt den nye intel-minien, men hadde den gamle PPC-maskinen... Veldig kjekk maskin til å drasse meg seg rundt, altså. Hva er det egentlig du lurer på? Om den er kjapp nok? Den maskinen har Core Duo-prosessor, og det gjør at den er mer enn kjapp nok til å sortere bildene dine i Apertue. Det som nok svikter på maskinen er dens svake grafikkort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ok, var det jeg lurte på ja. Tar jo tross alt mye resursser å sortere og redigere raw filer. Men takk for hjelpen. Da blir det nok en mac-mini på meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå