Skogslik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Blir vell ett par ganger om dagen. Og tiden varier veldig egentli. Men når eg er på ferie eller borte fra hjemmet noen dager så må eg ikkje drite før eg kommer hjem ikkje vet eg hvorfor... Endret 22. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
Edvardnh Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Aldri brukt under 30min tror jeg Men så er ikke jeg på do og driter hver dag eller annen hverdag. Det går gjerne 1 uke, noen ganger 2. OK DU! du kan ikke vente 1 til 2 uker med å drite, da har du stor sjanse for å få tarmkreft, ettersom bæsj er avfalssstoffer som er gifige for kroppen som vi skal ha ut etter at næringsstoffene er tatt opp. Er nok derfor du bruker lang tid også, du er konstant forstoppet! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 ...Er nok derfor du bruker lang tid også, du er konstant forstoppet! 2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Ja, TanglewoodD har helt sikkert vært på do opptil flere ganger siden 2007. Men tilsynelatende ikke så mange. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 3-5 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå