tom watt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå er ikke du utdannet lege( ? - Flest poster i fotball ^^ ) , og jeg vil tro du bare prater utifra mening du har om saken, hadde du kommet med NOE som helst som kan dekke opp påstanden, så snakker vi. Liker man fotball, kan man ikke være lege. Kun en ekte kretiner kan komme opp med noe slikt. Det er flere grunner til at jeg hevder at det er usunt å gå rundt med avføring i tarmen i flere uker. En av de er at mesterparten av avføringen består av epitelceller og tykktarmsbakterier. Kun en liten del er ufordøyde matrester. Epitelcellene har en levetid på ca. 2-3 dager, og er en viktig beskyttelsesfunksjon. Du har derfor tarmen stappfull av døde celler og bakterier. Det er ikke bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis jeg egentlig gjør noe annet: 2-5 min min med pressing På fest: Nada Alene hjemme: 10-45 Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 10 min +/- Ferdig med det! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ca 5 minutt bruker jeg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå er ikke du utdannet lege( ? - Flest poster i fotball ^^ ) , og jeg vil tro du bare prater utifra mening du har om saken, hadde du kommet med NOE som helst som kan dekke opp påstanden, så snakker vi. Liker man fotball, kan man ikke være lege. Kun en ekte kretiner kan komme opp med noe slikt. Det er flere grunner til at jeg hevder at det er usunt å gå rundt med avføring i tarmen i flere uker. En av de er at mesterparten av avføringen består av epitelceller og tykktarmsbakterier. Kun en liten del er ufordøyde matrester. Epitelcellene har en levetid på ca. 2-3 dager, og er en viktig beskyttelsesfunksjon. Du har derfor tarmen stappfull av døde celler og bakterier. Det er ikke bra. 8680744[/snapback] Tusen takk for informasjonen. Det med at leger + fotball = Not true var ment som en spøk, derav de tegnene her ^^ i enden. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Personlig bruker jeg langt tid, synes jeg, fra rundt 10-20 minutter tenker jeg. Kommer an på lesestoff, hva jeg skal etterpå og ikke minst om det er mye å tørke. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jeg bruker 10- 30min. jeg driter normalt 1-3 ganger i uka. 8658469[/snapback] jeg må bare bemerke en ting...friske, normaltfungerende mennesker skal normalt sett drite en gang om dagen...egentli... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Fra minuttet til timen... Psp og god tid på dass er kos... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dassen er også den eneste unnskyldningen man har for å ta seg en skikkelig pause fra alt og gjøre det man har lyst til. Enten det er runking, spilling eller gå på data'n. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bruker så liten tid som mulig egentlig. Å sitte å lese mens jeg driter har jeg aldri gjort. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Altså.. Spørst eigentleg heilt kva humør eg er i, og korleis dagsforma er. Har du hatt ein treig mage, så tar det gjerne lang tid, men med ein laus mage derimot? *plopp* så er du ferdig. Kva lesestoff eg har for hånda har òg mykje å seia. Eit saftig Se&Hør (med evt. sommertillegg) kan gjere at do-besøket tek betraktlig lenger tid enn først antatt, uavhengig av dagsform og andre ellers relevante faktorar. Eit gammalt bilblad derimot gjer berre at eg raskt byrjar å kjede meg og derfor pressar litt hardare enn nødvendig, men doturen går raskare. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kan sitte i sikkert en time. Satt i 2 timer engang, uten å gjøre annet enn å drite. I det siste har jeg bare bæsjet vann omtrent. Lukter jævli dritt, bokstavlig talt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Enig i at to uker uten driting høres ganske fantastisk bra ut. En gang daglig er strengt tatt ikke uvanlig for en kar som meg. Tar sikkert under 5 minutter, med mindre det ligger en Donald Pocket eller blad der inne. Eller at jeg har fått beskjed om å rydde et eller annet. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis det går 2 uker mellom hver gang man driter, så driter man altså ca. 25 ganger i året. Jeg driter vel omtrent 28-29 ganger i måneden, så dette høres helt sprøtt ut Men nå var det vel bare sånn at det KUNNE gå 2 uker mellom hver gang... Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) etter at jeg fikk diabetes så har min "bommelom"-statistikk gått kraftig opp siden jeg tar medisin som gjør at dobesøk øker...i tide og utide Endret 20. juli 2007 av mhsalangli Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe, de første ukene på jobb nå i sommer gikk statistikken fra 1 gang hver dag/annenhver dag, til 3 gang om dagen. Kruttkaffe ftw! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg driter én til to ganger om dagen, og bruker ca 5 min. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sjefen min er en av de større eksperter på tarmmotorikk (bevegelse i tarmen), og forteller at mellom 3 ganger daglig til hver 3. dag er vanligst. Hyppigere eller sjeldnere avføring kan være normalt så lenge man ikke har plager av det. Hvor lenge man sitter på toalettet hver gang, tror jeg ikke det er gjort noen studier på - det er opp til smak og behag. Dog anbefales det ikke å presse ut avføringen - det kan føre til hemorroider og prolaps - la den komme av seg selv. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 En røyk om morgenen, så er det rett på do. Røyk setter visst igang "prosessen" ps: Første jente som skriver her, eller? Lenke til kommentar
Raines Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) jeg driter når jeg driter og det varierer. kan ikke si hvor mye eller når fordi jeg ikke tenker på hvor mye jeg driter i uka... bajs mengder Endret 20. juli 2007 av Raines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå