Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvor lang tid er det normalt å bruke på do?


Gjest _/|=|\/|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er gjort på minuttet. La oss si to, da, men det er rett inn og og rett ut. (Døra, altså.)

 

Gjør det langtfra hver dag, så det ligger gjerne 2-4 ganger per uke. Det har gått to uker mellom hver gang da jeg var mindre, var aldri noe problem, det. Nå som jeg blitt voksen (liksom), så går det vel aldri en uke imellom kan jeg tenke meg. Går jeg på do, så går jeg på do!

 

Husker i militæret, en øvelse som gikk over tre dager. Folk måtte drite i små poser og diskuterte hvordan de skulle unngå å pisse oppi denne posen osv. Jeg måtte le av alle sammen, for tre dager var jo ingenting!

Lenke til kommentar
Husker i militæret, en øvelse som gikk over tre dager. Folk måtte drite i små poser og diskuterte hvordan de skulle unngå å pisse oppi denne posen osv. Jeg måtte le av alle sammen, for tre dager var jo ingenting!

8671428[/snapback]

Er du et kaldt sted er det ofte nødvendig å drite hver dag da du hindrer utrolig mye energitap på å bajse ofte.

 

30-40 min hver dag for min del btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Utrolig hvor "spennende" det kan være å sitte på ramma :-)

8671730[/snapback]

Helt enig!

 

Her går det mellom 1 min og et kvarter :)

Lenke til kommentar

Jeg driter ofte, og jeg driter fort. Vi snakker om 1-3 ganger daglig, og det er sjelden jeg bruker over 10 minutter på ramma.

 

Men hver gang jeg drar på hytta, hvor det er utedo, kan jeg drite i å drite i opptil 4-5 dager. Etter det, så må jeg bare. Da kan jeg sitte der i 20- 30 minutter. Eller helt til angsten for at en mink kommer å gnager på kølla mi tar overhånd.

Lenke til kommentar

HOW TO FULLY ENJOY YOUR POOPIE IN 5 EASY STEPS

 

 

Warning: Contents describe poopie in a very graphic way and may offend some readers.

 

 

 

Okay, i think most people enjoy pooping. And i think some people don't like to talk about it. Why not? Poopie is a wonderul thing. It is just behind masturbation on the top 2 list over nice things you can do with your body for yourself. Anyway, most people do NOT know how to fully enjoy pooping. I won't say that i have all the answers, but i have a few guidelines that i have developed myself. And i won't say i'm the first to think of it either btw.

 

1. DO NOT POOP AT ONCE!

 

Okay, when you really really have to poop, it is extremely tempting to just sit down and begin labour at once. Don't. Sit down, let the poop think it is coming out a few times, but push it back in (not with your fingers or anything, with your butt muscles...). When you feel in your heart, not your body, that the poop is ready to go, release it. Good things are worth waiting for and the best things only come when you withstand temptation and wait.

 

2. MAKE SURE YOU SPREAD

 

Spread your butt good and wide! Pull those butt cheeks out to the sides! The secret is to get sweaty before you start the poopie, but not too sweaty. This step is very connected to step one. The waiting period is crucial. Make sure the sweat is sticky, but not slippery. Allthough i must admit that the spread issue is different for some people, i enjoy it best when i spread good. Besides, it saves you a lot of wipeing on the insides of the cheeks. There are those who like that it slides more along the cheeks and actually push the cheeks together, but i wouldn't personally recommend it.

 

3. SENCE YOUR POOP!

 

This is perhaps the most important step of them all! PAY ATTENTION! You have got to connect to your butthole. Connect all the wires and strings that alert your brain of feelings to the butthole. Ignore all other feelings. This sounds like bullshit, but it's for real. You will really notice a difference. Try to just think about the butthole and how it feels. Feel it slide down. Try to figure out if it is painful or just pleasure. It will renew your whole pooping experience, i guarantee!

 

4. Don't push!

 

Don't push it! Just let it go for itself. Let it slide slooowly. If you push, it might be over in half a second. If you let it slide, you will really feel how it is to poop! The best ones are the hard ones. When they just won't slide. It feels like it's stuck. Your body will cramp motions to push it out. Resist. Really resist it! Let it be there. Eventually, it will go out. Lovely.

 

5. Don't leave!

 

Ok, a big mistake many people do is that they poop, wipe and get out. I know a girl who poops in half a minute. That's insane! It's complete waste of this incredible gift the nature gave you. St tight and enjoy the afterquakes. When your first poopies are gone, your butt is freed of that plug, so now all the farts come. Okay, tell me if someone beat me, but i timed one of my after-poop farts once.. 13 secounds! I deliberatly held it down so it would last, though. It is completely honest. One fart for 13 seconds. There might be some poopiebonuses for you if you wait also. Sometimes, the softer poop that comes after the poop-plug AND the fartplugs gets out a little later. Those are actually meant for next pooping session, so it's a shame to waste them so soon and having to wait even longer till the next time, but they are very special and a little rare. So treasure them. Don't cry over spilt poop. Learn from it.

 

Link

Lenke til kommentar
Men så er ikke jeg på do og driter hver dag eller annen hverdag. Det går gjerne 1 uke, noen ganger 2.
:ohmy:

Det kan gjerne gå to uker mellom hver 'bommelom'?

 

Driter hver dag jeg, men bruker gjerne god tid. Leser blader og hører på musikk.
En dogjenger etter mitt eget hjerte :wee:

8663443[/snapback]

 

 

Aldri brukt under 30min tror jeg

 

Men så er ikke jeg på do og driter hver dag eller annen hverdag. Det går gjerne 1 uke, noen ganger 2.

8658441[/snapback]

 

Går det virkelig 2 uker mellom hver gang du driter??

Er du kraftig underernært?

8670047[/snapback]

 

Jeg er ikke undernært, ligger akkurat helt normalt på BMI. Trener regelmessig og spiser kanskje ikke så mye.

 

Jeg vet ikke hvor lenge side det er siden sist nå, husker ikke helt, men skal jeg gjette så var det på Tirsdag, sist uke.

 

Er da ikke noe galt med det ?

Lenke til kommentar
Det er ikke bra å gå rundt med bæsj i tarmen i to uker.

8680420[/snapback]

 

Nå er ikke du utdannet lege( ? - Flest poster i fotball ^^ ) , og jeg vil tro du bare prater utifra mening du har om saken, hadde du kommet med NOE som helst som kan dekke opp påstanden, så snakker vi.

 

Kan det ha noe med at prompen min lukter helt sjukt og kan gjerne forurense et rom på 15-25m ?

Vet ikke jeg, hva skal jeg gjøre ? Kamerater driter jo konstant, men jeg må ikke drite, da må jeg jo ikke drite ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

skraml: Hahaha, konge. Nesten så jeg må prøve ut de der triksa neste gang jeg skal på ramma.:)

 

Hurt: Jeg hadde det selv slik når jeg var mindre, det var ikke unormalt at det gikk opptil en uke mellom hver gang. Jeg måtte bare rett og slett ikke på dass, ikke når jeg gikk på dass på trass en gang. Men nå er det slik at jeg fyker på ramma en gang om dagen, noe jeg synes er passe. Bruker ikke så lang tid hele tiden, varierer etter hvor god tid jeg har. Alt fra 4 til 20-25min kansje, sitter ikke akkurat med stoppeklokke å tar tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...