White Fox Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Saken er den at jeg bruker en s-video-kabel mellom data og tv slik at jeg får to skjermer. På tv-skjermen får jeg da bare en blank skjerm uten ikonene og oppgavelinjen osv. Før hadde jeg bare en verktøylinje som jeg dro over til tv-skjermen som hadde en Shutdown-fil som lå i Windows/system32/. Dette fungerte bra, men etter formatering av pc'en så vil ikke denne filen skru av pc'en lenger. Det jeg altså er ute etter er en fil eller lignende som man bare kan trykke på med musepekeren slik at maskinen slår seg av. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 lag en snarvei til: Shutdown -s og legg den der du vil, da slår maskinen seg av når du trykker på den Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) lag en snarvei til:Shutdown -s og legg den der du vil, da slår maskinen seg av når du trykker på den 8658247[/snapback] Det var så lett altså, tusen takk for hjelpen! Endret 20. mai 2007 av White Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå