mbst Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg er nemlig oppført der med en gammel hjemmeside jeg endelig husket å slette for godt over en måned siden. Skulle ønske linken ble fjernet fra databasen deres, men når kan man egentlig vente at det vil skje? Det er ikke slik at jeg har registrert siden selv på Google, de har tydeligvis funnet den selv. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg er nemlig oppført der med en gammel hjemmeside jeg endelig husket å slette for godt over en måned siden. Skulle ønske linken ble fjernet fra databasen deres, men når kan man egentlig vente at det vil skje? Det er ikke slik at jeg har registrert siden selv på Google, de har tydeligvis funnet den selv. http://www.google.com/remove.html Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Takk, jeg var temmelig sikker på at det var en slik funksjon der inne et sted, men lette en stund uten å finne noe. Kanskje skulle jeg prøvd et søk på Google før jeg la inn spørsmålet her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå