SisteBert Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Heisann jeg har mistet mine bookmarks(slettet til helvere). Og det er en hjemmeside fra piczo jeg leter, etter. Google kan visst ikke hjelpe meg her, noen som vet om noe som spesialiserer seg på piczo sider. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Samtidig er ein haug med innlegg sletta. Kva dykk synest om Piczo er me ikkje interessert i å høyre, kan du ikkje hjelpe trådstarter så la være å poste! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Trur der blir vanskelig å finne en tjeneste som søker gjennom piczo sider. Grunnen til det er at piczo blokkerer søkemotorer, sikkert for å spare båndbredde. Kan du ikke bare spørre personen som har laget siden om adressen? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Trur der blir vanskelig å finne en tjeneste som søker gjennom piczo sider.Grunnen til det er at piczo blokkerer søkemotorer, sikkert for å spare båndbredde. Kan du ikke bare spørre personen som har laget siden om adressen? 8664674[/snapback] Da hadde jeg ikke spurt her da vettu. Har mista nr hennes, har henne ikke på msn! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Trur der blir vanskelig å finne en tjeneste som søker gjennom piczo sider.Grunnen til det er at piczo blokkerer søkemotorer, sikkert for å spare båndbredde. Kan du ikke bare spørre personen som har laget siden om adressen? 8664674[/snapback] Da hadde jeg ikke spurt her da vettu. Har mista nr hennes, har henne ikke på msn! 8668569[/snapback] www.gulesider.no Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Trur der blir vanskelig å finne en tjeneste som søker gjennom piczo sider.Grunnen til det er at piczo blokkerer søkemotorer, sikkert for å spare båndbredde. Kan du ikke bare spørre personen som har laget siden om adressen? 8664674[/snapback] Da hadde jeg ikke spurt her da vettu. Har mista nr hennes, har henne ikke på msn! 8668569[/snapback] www.gulesider.no 8669589[/snapback] Du har problemer? Jeg vet det kan du ikke bare svare på det jeg lurer på ok? Jeg har ikke etternavnet i huet til alle jeg kjenner! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Trur der blir vanskelig å finne en tjeneste som søker gjennom piczo sider.Grunnen til det er at piczo blokkerer søkemotorer, sikkert for å spare båndbredde. Kan du ikke bare spørre personen som har laget siden om adressen? 8664674[/snapback] Da hadde jeg ikke spurt her da vettu. Har mista nr hennes, har henne ikke på msn! 8668569[/snapback] www.gulesider.no 8669589[/snapback] Du har problemer? Jeg vet det kan du ikke bare svare på det jeg lurer på ok? Jeg har ikke etternavnet i huet til alle jeg kjenner! 8680707[/snapback] Sorry da men hvordan skal jeg vite det? Ta det med et smil og si takk for forsøket istedet for å bli sinna Og nei, jeg har ingen problemer... Foreløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå