Pirmin Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei Blitsen på kamera fungerer ikke, det vil si at den ikke lenger spretter opp. Er kamera ødelagt eller kan det være en innstilling jeg ikke finner,. har forsøkt diverse, men noen løsning ser jeg ikke,, nå håper jeg på en måte at det ikke bare er "blits av" knapp eller noe slikt jeg har oversett :) Mvh Per Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Blitzen spretter vel kun opp i atuomodus når kameraet mener det blir for mørk uten? Hvis du bruker manuelle innstillinger må du trykke på knappen på venstresiden? ved objektivet for at den skal sprette opp. Regner med at du har forsøkt dette? Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei Blitsen på kamera fungerer ikke, det vil si at den ikke lenger spretter opp. Er kamera ødelagt eller kan det være en innstilling jeg ikke finner,. har forsøkt diverse, men noen løsning ser jeg ikke,, nå håper jeg på en måte at det ikke bare er "blits av" knapp eller noe slikt jeg har oversett :) Mvh Per 8658095[/snapback] Ta en titt lenger nede i speilrefleks - digital tråden. "EOS 400D - innebygd blits vil ikke poppe opp?" Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Har forsøkt å trykke på blitsknappen, skal nå se på tråden dær den ikke vil poppe opp Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Vet det blir dobbeltpost, men nu e det i orden :) Takker og bukker, supert forum :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå