d'espresso Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei! Jeg og en venn skal ha et aldri så lite mini-lan, men min konto har blitt tatt av en eller annen ussel kjeltring Så jeg lurer på om noen er villige til å låne bort Steam-kontoen sin (må helst ha CS: Condition Zero..). Jeg er til å stole på, og har flere positive karakterer på eBay, QXL, Nintendo-forum og Spillegal. Som en takk sender jeg en kode som gir en gratis kinobillett og tre ukers gratis filmleie hos brafilm.no. Edit: Jeg fikk låne en.. Endret 20. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hvordan kan man ta en konto? må man ikke ha mail ++ for å endre passord? Endret 20. mai 2007 av War Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg vet ikke hvordan, men det er mulig.. Heter visst å "hijacke" Vel, jeg fikk lånt en konto av en venn av meg så problemet er egentlig løst Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Som en takk sender jeg en kode som gir en gratis kinobillett og tre ukers gratis filmleie hos brafilm.no. 8658089[/snapback] Du vet at du kan kjøpe din egen CS:CZ+CS-konto på www.steampowered.com for 63,-? Uansett; Aldri lån bort konti med mindre du står og ser på personen som bruker den hele tiden. Hva den som låner konto bruker kontoen til, er ditt eget ansvar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Denne tråden har vel utspelt sin rolle, kan like godt stenge den, diskusjonar vidare vil ikkje bidra med stort sidan problemet er løyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg