veluci Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 kommer meg ikke innpå mail, eller msn.. passorde er feil trur eg.. dette er krise.. for får mailer av jobben og sånne ting Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Trykk ''I have forgotten my password'' Ellernoe i den duren. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 ja, men da kommer det opp att eg må svare på det hemmligge spørsmålet mitt.. og siden det er så mange år siden eg lagde mailen min, så husker eg kje svaret.. forbanna unødvendig Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja, men da kommer det opp att eg må svare på det hemmligge spørsmålet mitt.. og siden det er så mange år siden eg lagde mailen min, så husker eg kje svaret.. forbanna unødvendig 8692142[/snapback] Gå på http://support.live.com/default.aspx Velg "Windows Live Hotmail" eller "Windows Live ID" Fortell problemet.....hvis du har forklart godt nok, vil de sende deg en mail der de spør om diverse ting som omhandler hotmail kontoen din. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 ja, men da kommer det opp att eg må svare på det hemmligge spørsmålet mitt.. og siden det er så mange år siden eg lagde mailen min, så husker eg kje svaret.. forbanna unødvendig 8692142[/snapback] Gå på http://support.live.com/default.aspx Velg "Windows Live Hotmail" eller "Windows Live ID" Fortell problemet.....hvis du har forklart godt nok, vil de sende deg en mail der de spør om diverse ting som omhandler hotmail kontoen din. 8710902[/snapback] vill de sende meg ein mail altså.. hehe.. jaja.. synd att eg ikke har en mail som eg kunne motat den på da:P Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja for det er ekstremt vanskelig å åpne en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå