Gå til innhold

Synes dere om OCZ DDR2 PC2-8500 Reaper HPC Edition

Kuuket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er garantert gode, ettersom chipene er Micron D9GMH, og de er høyt binnede moduler fra en av de beste produsentene.

Hvilken pris er det på dem?

Når folk ser etter kvalitetsminne pleier jeg som regel å anbefale Crucial Ballistix - enten PC5300, 6400 eller 8000. De er ihvertfall svært gunstig priset, og har de samme Micron-chipene.

Lenke til kommentar
De er garantert gode, ettersom chipene er Micron D9GMH, og de er høyt binnede moduler fra en av de beste produsentene.

Når folk ser etter kvalitetsminne pleier jeg som regel å anbefale Crucial Ballistix - enten PC5300, 6400 eller 8000. De er ihvertfall svært gunstig priset, og har de samme Micron-chipene.

8658356[/snapback]

De koster 2 075,- på netshop.no

Synes det var en grei pris jeg, så jeg bestilte et par.

Er god kjøling på dem også : )

Lenke til kommentar

8658356[/snapback]

De koster 2 075,- på netshop.no

Synes det var en grei pris jeg, så jeg bestilte et par.

Er god kjøling på dem også : )

8659616[/snapback]

Tror nåkk du vill være fornøyd :) Har selv OCZ PC8500 SLI Ready XTC De stille gjerne opp til klokking ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...