albions Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sitter her og iriterer meg grønn over eit internett som fungerer 100% på alle mine 3 mindre viktige pcer. Men når det kommer til den som er viktigst så står alt i stampe. Det tar ca 10 min å laste ein heilt normal side. Eg er tilkoblet netverket så eg kan ikkje forstå hvorfor det ikkje skal virke på denne pcen når det virker på alle de tre andre. Noen som har forslag til løsning Lenke til kommentar
korp Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Trykk cntrl-alt-delete og sjekk hvilken prosess som bruker cpu. Sjekk eventuelt "performance" for å se om det brukes mye memory. Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Trykk cntrl-alt-delete og sjekk hvilken prosess som bruker cpu. Sjekk eventuelt "performance" for å se om det brukes mye memory. 8658057[/snapback] Firefox.exe bruker mest 330000 kb Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Prøv og pinge gateway-IP og se om du får noe pakke tap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå