Benbels Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei! Finnes det er program som gjør sånn at jeg kan sende meldinger via bluetooth?? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kjenner ingen program. Du kan sende notater eller kontakter via bluetooth. Der kan man jo skrive. Evt sende et bilde av din beskjed Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei! Finnes det er program som gjør sånn at jeg kan sende meldinger via bluetooth?? 8657734[/snapback] Du skriver ikke hvilken telefon du har, det er alltid lurt. Uansett, så finnes det er program for Symbian S60 3ed som lar deg gjøre dette, men jeg kommer dessverre ikke på navnet i farten. Sikkert noen som husker på det.. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har Sony Ericsson W810i Lenke til kommentar
Bearboy Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har Sony Ericsson W810i 8660130[/snapback] Tror jeg har funnet et bra et nå, assa!! http://www.getjar.com/products/7545/BluetoothChat Har ikke fått testa det ordentlig ut, men det virker konge-bra! Håper dette betyr slutten for dyre mobil regninger for meldinger sendt fra ene siden av klasserommet til andre! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kan du lage en "Bruker Test" av det blue chat greiene? eller send meg en PM med en del info Lenke til kommentar
Bearboy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har testa det ut nå, og er ikke noe å satse på. Riktignok virker det veldig bra når det først funker, men det sliter med å finne andre folk og det sliter med å finne rom som du kan lage. Vi var 4 kompiser som testa det sammen og det endte opp med at noen klarte å snakke med noen og andre ble sittende alene uten å kunne snakke med noen i det hele tatt.... Bare å si ifra hvis noen andre vet om noen bedre programmer! Jeg er helgira på å kunne chatte via bluetooth! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå