haremadam Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg lurte på om gutter/menn kunne skrevet 5 ting dere blir lykkelige av? (ferie, kjærlighet, penger osv.) Trenger det til en oppgave, så fint om rundt 10 stykker kan svare :!: På forhånd takk! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 - Når ting jeg har bestilt på nett dumper ned i postkassa - Når semesterets siste eksamen er overstått (aka jeg har sommerferie) - Sol eller nogenlunde fint vær om morgenen - En givende joggetur - Mitt daglige runk Lenke til kommentar
haremadam Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 tusen hjertelig Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 - Kjærlighet som går bra - Være sammen med to av venninnene mine (Blir bestandig i godt humør av det ^^) - Score bra på prøver og innleveringer - Sol og vindstille - En veloverstått sykkeltur Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 - Damer - Cash - Når man står i dusjen etter en hard treningsøkt - Sol - Å vakne på en hverdag og vite at man ikke skal på skolen fordi det er planleggingsdag/læreren er død/offentlig høytidsdag Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 -Å spille paint ball -Å vinne -Å være sammen med venner -Å sove Lenge -Å finne ny helt rå sang Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Når ting går bra med jenter Høre en dritbra sang Kjøre bil litt aktivt Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Når det funker bra med jenter Når jeg har penger Når jeg har tid og ferie til å ta en håndjager/ligge å sløve Når jeg ikke har noen bekymringer Når jeg hører på bra musikk/ser på biler Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 -Lene meg bak i godstolen, lukke øynene og høre på rolig musikk -Når jeg føler ting går oppover igjen etter en skikkelig nedtur i livet -Å kjøre fort i bil gir vel den mest momentane og kraftigste rusen. Gjelder alt med fart og spenning egentlig. -Se resultater av trening, måtte det være styrke eller slanking. -Peise volumet til topps på et mektig anlegg med adrenalin-musikk. Synger gjerne med Lenke til kommentar
haremadam Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk alle sammen Det hjalp veldig til oppgaven ^^ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 - Høre på en god låt. - Kose med en jente man liker. - Røyke. - Få til noe som man har strevd med en stund. - Sove. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 -Kjærlighet som går bra -Høre på musikk (Enten CD eller konsert) -Gjøre noe kreativt(foto) -"Suksess" (Få til et mål en har satt seg, kan vøære hva som helst...) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 - Når uventede midler dumper inn på konto (stort sett feriepenger og skattepenger) - Å våkne av seg selv tidlig om morgenen etter en god natts søvn - Å være fornøyd med dagens innsats - En god treningsøkt - Spontanfylla om sommeren, når man sitter på et utested og pilser med kompiser, og så stikker alle og kjøper masse pils, mat og engangsgriller og drikker seg fullstendig på ræv til langt inn i neste døgnsyklus. Etter noe slikt er selv bakfylla rene lykkerusen. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hva er egentlig oppgaven=P? Lenke til kommentar
haremadam Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Takk igjen (: Det er en undersøkelse om positiv rus. Altså, ikke rusmidler, men annen bra rus. Så skal jeg sette svarene opp i et søylediagram og slik. Trengte ikke svar fra jenter, siden jeg har spurt allerede rundt 50 stk Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 - Spille gitar - Kjøre bil - Kvalitets pils - En GOD konsert - når jeg får kjøpt/fått meg nytt musikkutsyr Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 -lyden når man åpner en boks med kald pils i sommervarmen -smaken av den samme kalde pilsen i sommervarmen -kjøre bil med taket nede, og heftig musikk i anlegget, på varme sommerdager -en god konsert, gjerne ute, på varme sommerdager, sammen med gode venner -i det hele tatt...varme sommerdager Pantera Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Takk igjen (: Det er en undersøkelse om positiv rus. Altså, ikke rusmidler, men annen bra rus. Så skal jeg sette svarene opp i et søylediagram og slik. Trengte ikke svar fra jenter, siden jeg har spurt allerede rundt 50 stk 8662350[/snapback] Hmmmzz okay =P Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 - Når jeg får til noe jeg har prøvd på lenge. - En god Cola Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 -Musikk -God mat -Når jeg holder rundt ei jente jeg er glad i -Skolefri -Når jeg får til noe jeg har prøvd lenge på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå