abarhaugen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei! Jeg er en bruker av en maskine.. så lurte jeg på om det var mulig å sette på et passord på spessifikke mapper i meg som bruker? slikk at når jeg trykker på ikonet for mappen kommer det opp en firkant og spør etter passord? Går dette? Fins det et spessielt program som gjør noe lignende? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det er ikkje en innlagt funksjon i windows ette det eg veit, men det finnes jo andre program. http://www.softstack.com/download.html er et slikt program. Vis du ikkje liker det kan du jo berre søke på google.com Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Tviler jeg litt på...ville da være mulig for hvem som helst å sette passord på f.eks. programfiler-mappen Kan anbefale å hente ned FolderLock, da for du en helt privat mappe med passord 8) Lenke til kommentar
mbst Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er det ikke blant annet nettopp dette filsystemet NTFS åpner for? Lenke til kommentar
scar Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er det ikke blant annet nettopp dette filsystemet NTFS åpner for? ikke for og sette passord på mapper men og sette rettigheter på mapper, slik at andre blir nektet adgang. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Ingen som vet om et gratis program som gjør samme nytten dah? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ingen som vet om et gratis program som gjør samme nytten dah? Prøv programmet på softstack. (sjå url lenger oppe) Det er jo "gratis" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå