eightynine Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei! Har tenkt å kjøpe et lite digitalt kamera til å ta feriebilder med. Jeg vil helst ikke overskride 1200kr og er samtidig ute etter utrolig bra og skarp bildekvalitet. Jeg har sett på samsung a40, Canon PowerShot A430 og noen flere, men jeg vil virkelig ha driitbra bildekvalitet. Håper noen kan hjelpe meg. eightynine Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Til maks 1200 får du nok ikke "utrolig bra og skarp bildekvalitet/driitbra bildekvalitet". Endret 20. mai 2007 av Spartan Lenke til kommentar
eightynine Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 ja nå mener jeg ikke sånn profesjonell-kvalitet heller da, men jeg vil gjerne at bildene skal være helt klare og at alle detaljene er med. Og til den prisen tror jeg nok man kan finne et eller annet kamera som oppfyller kravet. Venter på flere replies. eightynine Lenke til kommentar
eightynine Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Vurderer å kjøpe Samsung Digimax S500, er det noen som har erfaringer emd den? Denne fikk blant annet bra omtale av akam.no for testet kameraer under 1000-lappen. Bilde-kvaliteten ligger visst også på 4 av 5 stjerner. Ikke verst det. http://www.akam.no/test/digitalkamera/digi...senlappen/34469 anyone?? eightynine Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvis du ser på side 6 Optikk så ser du at hjørneskarpheten er dårlig. Nikon L4 er mye bedre her. Har selv hatt L4 og var fornøyd med det til jeg byttet til et P3. L4 selges ikke lenger, men nye modeller L10 osv. har kommet ut til samme pris tror jeg. Du kan få et slikt for 899,- hos din lokale Elkjøp forhandler akkurat nå Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 http://www.akam.no/test/digitalkamera/digi...nlappen/34469/8 Der er det en test av de billige kamerane, blant annet Digimax S500 og Nikon L4, og på testen der, så vant Digimax godt over Nikon. Men det er lettere å si at det produktet man selv har, er bedre enn andres, som man ikke har kjenskap til og. Lenke til kommentar
modin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Til maks 1200 får du nok ikke "utrolig bra og skarp bildekvalitet/driitbra bildekvalitet". 8657748[/snapback] Det er ikke helt sant, mange av de litt klumpete billige kameraene med ikke så fancy design er langt bedre enn de litt dyrere design kameraene. Slik som Canon Powershot A550 eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå