Gå til innhold

Razer Tarantula VS Logitech G15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4134532

Tarantula tastaturet så veldig pent ut, g15 ser ikke akkurat ut :p ska kjøpe tarantula i sommer engang, etter syden og etter neste lønning :p

Lenke til kommentar
Er ikke begge tastaturene bare veldig fancy og dyre tastefjøler med vanlige rubber dome-taster? Forstår ikke vitsen, isåfall.

8767029[/snapback]

Nei det er feil, jeg vet hvertfall at G15 er et svært holdbart tastatur med svært reaksjons raske knapper, så nei det er ikke bare lys og sjermen som er grunnen for at det koster

Lenke til kommentar
Er ikke begge tastaturene bare veldig fancy og dyre tastefjøler med vanlige rubber dome-taster? Forstår ikke vitsen, isåfall.

8767029[/snapback]

Nei det er feil, jeg vet hvertfall at G15 er et svært holdbart tastatur med svært reaksjons raske knapper, så nei det er ikke bare lys og sjermen som er grunnen for at det koster

8767078[/snapback]

Men det er rubber dome-taster? Hvor mye mer holdbart er det en et vanlig tastatur til under 200-lappen. Tviler på at det er vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

8767029[/snapback]

8767078[/snapback]

Men det er rubber dome-taster? Hvor mye mer holdbart er det en et vanlig tastatur til under 200-lappen. Tviler på at det er vesentlig forskjell.

8767158[/snapback]

Ja, det gjør jeg og, men det koster mer enn det egentlig er verdt, sånn er det med det meste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...