Reached Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei. Så for litt siden på Razer's Tarantula og den så meget fin ut. Men jeg har G15 tastaturet fra før av så det jeg lurer på er om det er verdt å bytte til Tarantula? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tarantula tastaturet så veldig pent ut, g15 ser ikke akkurat ut ska kjøpe tarantula i sommer engang, etter syden og etter neste lønning Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Er ikke begge tastaturene bare veldig fancy og dyre tastefjøler med vanlige rubber dome-taster? Forstår ikke vitsen, isåfall. Endret 2. juni 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er ikke begge tastaturene bare veldig fancy og dyre tastefjøler med vanlige rubber dome-taster? Forstår ikke vitsen, isåfall. 8767029[/snapback] Nei det er feil, jeg vet hvertfall at G15 er et svært holdbart tastatur med svært reaksjons raske knapper, så nei det er ikke bare lys og sjermen som er grunnen for at det koster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvor mange taster kan du holde inne på G15 uten at det blir krøll? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er ikke begge tastaturene bare veldig fancy og dyre tastefjøler med vanlige rubber dome-taster? Forstår ikke vitsen, isåfall. 8767029[/snapback] Nei det er feil, jeg vet hvertfall at G15 er et svært holdbart tastatur med svært reaksjons raske knapper, så nei det er ikke bare lys og sjermen som er grunnen for at det koster 8767078[/snapback] Men det er rubber dome-taster? Hvor mye mer holdbart er det en et vanlig tastatur til under 200-lappen. Tviler på at det er vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er ikke begge tastaturene bare veldig fancy og dyre tastefjøler med vanlige rubber dome-taster? Forstår ikke vitsen, isåfall. 8767029[/snapback] Nei det er feil, jeg vet hvertfall at G15 er et svært holdbart tastatur med svært reaksjons raske knapper, så nei det er ikke bare lys og sjermen som er grunnen for at det koster 8767078[/snapback] Men det er rubber dome-taster? Hvor mye mer holdbart er det en et vanlig tastatur til under 200-lappen. Tviler på at det er vesentlig forskjell. 8767158[/snapback] Ja, det gjør jeg og, men det koster mer enn det egentlig er verdt, sånn er det med det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå