chil Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hei hvor finner jeg Patchen som fikser buggen at skrivten bare blir firkanter i win xp, har engelsk versjon vet det har vært oppe før men finner ingen link. takk for hjelp:) Lenke til kommentar
dp Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hadde du latt e-mailen din syntes så kunne jeg ha mailet den til deg, men det har du ikke. Så: SYND DET! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 http://azz.gouranga.com/gta3_links.html sjekk der... mye linker Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 [email protected] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hadde du latt e-mailen din syntes så kunne jeg ha mailet den til deg, men det har du ikke. Så: SYND DET! Du kunne bare postet linken hær? Er bra nok det da mann Lenke til kommentar
streeter Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 står i readme fila... 8) Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hadde du latt e-mailen din syntes så kunne jeg ha mailet den til deg, men det har du ikke. Så: SYND DET! Du kunne bare postet linken her? Er bra nok det da mann ELLER han kunne sende en privat melding med knappen "pm". Ikke noe stress! Lenke til kommentar
dookie Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har du sp1 så er den fiksa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå