Raptus_ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Jeg har sett litt rundt på mobiler i det siste og har virkelig fått sansen for Nokia N76. men i det jeg leste noen tester av prototypen som var rundt omkring så lærte jeg at flippen på denne mobilen ikke er "fjæret" eller hvordan jeg skal beskrive det.. derfor lurte jeg på om det er noen som har testet denne modellen og "fjæringen" siden den nå har kommet i butikkene. det er igrunn det eneste som hindrer meg i å kjøpe telefonen(den er jo så sinnsykt rå da). glad for svar Endret 20. mai 2007 av Raptus_ Lenke til kommentar
avola Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjøpte meg nok n76 i går.. er meget fornøyd til nå.. digg skjerm, kult design.. rask i menyen osv.. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjøpte meg nok n76 i går.. er meget fornøyd til nå.. digg skjerm, kult design.. rask i menyen osv.. 8669987[/snapback] det er ikke sånn at flippen er vond og mangler fjæring? hvis du lukker den halvveis så bare blir den der eller lukker den seg som om det var magnet der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå