ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er dere beste opplevelser og minner fra total War spillene? MIn besteopplevelse var vel da jeg kjøpte Rome i januar 2005. Hadde aldri sett noe lingende og først da oppdaget jeg denne geniale serien. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Samme her, RTW for the win! Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Var vel når jeg lånte MTW av en kompis og fant ut at dette var det spillet jeg hadde irritert meg over at ingen hadde laget. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Når jeg var i militæret, og vi var 4 stykk som krangla om hvem som skulle få lov til å spille RTW, siden vi bare hadde en maskin hehe Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Må ha vært på Shogun da en relativt liten hær klarte å holde et område med en bro mot en sinnsvak overmakt. Ingenting overgår å vinne et 1:16-slag. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Enten alle de gangene jeg har overvunnet AI'en med 1500 barbarer med bare noen hundre Romere. Det har skjedd mange ganger! Og så klart den gangen jeg tok over Roma og 50 provinser med Brutii Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 En av mine bedre opplevelser var i dag når AIn overvant meg, jeg var 300 menn flere. (Medieval 2: Total War patch 1.2) AI hadde faktisk en rekke smarte manøvre og overrasket meg som den aldri før har gjort. Men min beste opplevelse var når jeg startet Rome Total War for første gang, det var magisk Alt i spillet var fantastisk perfekt. Det var spillet jeg i store deler av mitt liv hadde savnet. Samme føelsen som magicgunnar med andre ord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 var når jeg spillte Shogun. japan var delt mellom meg og en annen warlord, vi var de eneste som var igjen. etter mange små slag hadde vi begge bare 1 stor hær hver oss. Jeg viste ikke helt hva han hadde i hæren sin, min hær var 100% laget av heavy cav og var drit redd for at hans hær hadde mange pikemen. Men når slaget begynnte så jeg at 50% var archers og 50% var vanlig samurai inf. jeg gliste stort mens jeg sendte hele hæren min på 2000 hester mot dem, var som Ride of the Rohirim, ren nedslagting. kunne se for seg Ai'n rive seg i håret(vis den hadde hatt hår) når slaget var over hadde jeg mista 300 mot fiendes 2300 og etter det kunne ikke fienden gjøre noe, jeg kjørte over hele japan på noen få runder og vant, og det var første gang jeg noen gang runna et TW spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Når jeg var i militæret, og vi var 4 stykk som krangla om hvem som skulle få lov til å spille RTW, siden vi bare hadde en maskin hehe 8672840[/snapback] Hvem eide maskina kunne ikke bare den personen ta kontroll =) ? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Dobbelpost! Endret 23. juni 2007 av G_J_Caesar Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Beste minne må være i RTW: Jeg var Selucids, hadde tatt hele verden utenom Roma og Senatet var min lille vassal-stat. Rundt Roma hadde jeg 4-5 legioner med mye elefanter. Fikka aldri avsluttet det da, men var kanskje like greit, Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Og du hadde hovedstaden din der den er fra starten?? Hvordan i all verden klarte du å unngå opprør overalt? Jeg tok 50 stater med brutii, og da var det sinnsykt hardt å holde det hele sammen! Bare 50 stater! Endret 23. juni 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 spillte RTW, hadde 2-3 riffle kompani og AI angrep, riffle kompaniene var satt slikt at vi fikk inn 5-6 salver på fienden før de kom opp bakken, da var dem så få at de feiga, hadde plasert styrkene på en berg kam, så av de 6-7 styrkene som angrep, var det vel bare nok folk til 1 i slutten, ren nedslaktning, tror jeg tapte 3-4 folk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 spillte RTW, hadde 2-3 riffle kompani og AI angrep, riffle kompaniene var satt slikt at vi fikk inn 5-6 salver på fienden før de kom opp bakken, da var dem så få at de feiga, hadde plasert styrkene på en berg kam, så av de 6-7 styrkene som angrep, var det vel bare nok folk til 1 i slutten, ren nedslaktning, tror jeg tapte 3-4 folk. 8927535[/snapback] På RTW?? Det er ikke gunpowder/ geværfolk der! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 nei, erre jeg sier, lol, ikke RTW, men STW Shogun Total War..snakker om og blingse... **sitter på jobb beste minne fra Rome er 4 elefanter og en flat motsander hær :-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 spillte RTW, hadde 2-3 riffle kompani og AI angrep, riffle kompaniene var satt slikt at vi fikk inn 5-6 salver på fienden før de kom opp bakken, da var dem så få at de feiga, hadde plasert styrkene på en berg kam, så av de 6-7 styrkene som angrep, var det vel bare nok folk til 1 i slutten, ren nedslaktning, tror jeg tapte 3-4 folk. 8927535[/snapback] de hadde ikkke rifler på den tiden der, japsene brukte Arkebuser. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Og du hadde hovedstaden din der den er fra starten?? Hvordan i all verden klarte du å unngå opprør overalt? Jeg tok 50 stater med brutii, og da var det sinnsykt hardt å holde det hele sammen! Bare 50 stater! 8927481[/snapback] Ja, var jo noen opprør i blant, men straffeekspedisjoner virker. Store deler av befolkningen ble vel ettervert greske. Vet ikke hvorfor, men kan ikke huske å fått noe opprør i Britannia og lenger kommer du ikke i fra Antioch. Apropo hovedstaden; Etter en stund begynte den og skifte av seg selv, men de gamle fortsatte å være hovedstater. Noen som vet hva dette skyldes eller hatt samme problem? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 kanskje du fikk flere når du erobret hele kongedømmer? Når du sier straffeekspedisjoner, mener du da en tur til byen for å bekjempeopprørshæren og utrydde befolkningen? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Når du sier straffeekspedisjoner, mener du da en tur til byen for å bekjempeopprørshæren og utrydde befolkningen? 8935691[/snapback] Yes da. Du oppsumerer korrekt. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nettopp, etter mye slit med opprør ender det ofte med at jeg utrydder befolkningen med en gang jeg kommer, eller har en diplomat stående for å kjøpe rebel hæren, og så slakte folket. Prøvde først å bare ha en massiv garnison for å skremme dem til å holde kjeft, men det funka ikke i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå