JKJK Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som kan hjelpe meg å finne en webshop som har lader til canon powershot s40? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Webshoper er ofte elendige på ekstrautstyr. Men hvis du forteller meg hva batteriet heter, kan jeg se om jeg finner noe du kan bruke. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Batteriet finner du her Hadde satt stor pris på om du hadde funnet noe. Min lokale fotoshappe kunne bestille den til drøye 500kroner, men syntes dette var litt drøyt. Håpet er å finne noe billigere. Endret 30. mai 2007 av JKJK Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vi har en lader der jeg jobber, som heter Hähnel ultima. Den tar alt av nyere Canon-batterier, inkludert NB-2L, og kan brukes både på vanlig strøm og i bil. Men den koster også noen hundrelapper ja. 495 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 da tror jeg jeg går for den laderen de kunne bestille i butikken. Fant ikke noe norsk butikk der de solgte den du peker til. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå