Gå til innhold

Et lite stemingsbilde og en flamme

Anbefalte innlegg

Heihei..

Hva synes dere om dette? Kun beskjært i PS for å fjerne forstyrrende elementer i form av et stort tre.. :) Fargene er "originale".. :)

67393.jpeg

Og en flamme. Bildet er 100% originalt. Det er ikke redigert i noen som helst grad.

67395.jpeg

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du (igjen) to fine bilder. Er det bare meg eller er horisonten skeiv, corect me if i'm wrong. Det flamme bildet fikk meg til å tenke på burn :p

8657444[/snapback]

Hehe.. Horisonten er nok ikke skjev, men selve solnedgangen er skjev.. Vet ikke om det skulle vært fikset jeg, men hvis du ser på trærene og sånn i "forgrunnen", så ser du.. :)

Takk for fine ord.. :love:

Lenke til kommentar
Her har du (igjen) to fine bilder. Er det bare meg eller er horisonten skeiv, corect me if i'm wrong. Det flamme bildet fikk meg til å tenke på burn :p

8657444[/snapback]

Hehe.. Horisonten er nok ikke skjev, men selve solnedgangen er skjev.. Vet ikke om det skulle vært fikset jeg, men hvis du ser på trærene og sånn i "forgrunnen", så ser du.. :)

Takk for fine ord.. :love:

8657624[/snapback]

Jaja, men det var litt rart at solnedgangen skulle være skjev :hmm: .

Lenke til kommentar

Bra!

Horisonten er rett, ikke tenk på skyene. De lurer oss ofte :) Derfor er det veldig ofte fint å ta panorama enten lodrett eller vanrett når man skal ta "himmelbilder", for da ser det litt mer riktig ut.

Flammebildet var fint det også :)

Lenke til kommentar

Horisontbildet mangler det lille ekstra som gjer det til et virkelig bra bilde. Kanskje du kunne brukt det treet som du cropa vekk til å få en spennande forgrunn? En bra forgrunn er ofte et tips til å gjere slike bilder interessante.

Flammebildet syns eg var fint. Kunne kanskje hatt lørlite meir luft under veiken på flammen. Syns det på en eller anne måte blir litt ubalanse i bildet pga dette. Evt. photoshoppa vekk veiken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...