Gissan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Heihei.. Hva synes dere om dette? Kun beskjært i PS for å fjerne forstyrrende elementer i form av et stort tre.. Fargene er "originale".. Og en flamme. Bildet er 100% originalt. Det er ikke redigert i noen som helst grad. Endret 20. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Her har du (igjen) to fine bilder. Er det bare meg eller er horisonten skeiv, corect me if i'm wrong. Det flamme bildet fikk meg til å tenke på burn Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Her har du (igjen) to fine bilder. Er det bare meg eller er horisonten skeiv, corect me if i'm wrong. Det flamme bildet fikk meg til å tenke på burn 8657444[/snapback] Hehe.. Horisonten er nok ikke skjev, men selve solnedgangen er skjev.. Vet ikke om det skulle vært fikset jeg, men hvis du ser på trærene og sånn i "forgrunnen", så ser du.. Takk for fine ord.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Her har du (igjen) to fine bilder. Er det bare meg eller er horisonten skeiv, corect me if i'm wrong. Det flamme bildet fikk meg til å tenke på burn 8657444[/snapback] Hehe.. Horisonten er nok ikke skjev, men selve solnedgangen er skjev.. Vet ikke om det skulle vært fikset jeg, men hvis du ser på trærene og sånn i "forgrunnen", så ser du.. Takk for fine ord.. 8657624[/snapback] Jaja, men det var litt rart at solnedgangen skulle være skjev . Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hehe, fikk også ett inntrykk av en skjev horrisont her, men ser jo at den ikke er det. Ja, er litt rart at solnedgangen skulle være så skjev, jaja. Likte bildene veldig godt Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bra jobba Gissan! Det er nok skyene som lurer oss litt her tenker jeg. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bra! Horisonten er rett, ikke tenk på skyene. De lurer oss ofte Derfor er det veldig ofte fint å ta panorama enten lodrett eller vanrett når man skal ta "himmelbilder", for da ser det litt mer riktig ut. Flammebildet var fint det også Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Horisontbildet mangler det lille ekstra som gjer det til et virkelig bra bilde. Kanskje du kunne brukt det treet som du cropa vekk til å få en spennande forgrunn? En bra forgrunn er ofte et tips til å gjere slike bilder interessante. Flammebildet syns eg var fint. Kunne kanskje hatt lørlite meir luft under veiken på flammen. Syns det på en eller anne måte blir litt ubalanse i bildet pga dette. Evt. photoshoppa vekk veiken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå