Olum Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg skal nå skaffe meg en gaming-laptop. Er bare det at jeg bare har 11k tilgjengelig akkurat nå. Kan jeg skaffe meg no bra pc for dette eller er det veldig nødvendig at jeg sparer litt til? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Mulig du har satt denne tråden i feil kategori, men kan vel svare for det Jeg ville sett på: Zepto 6224W Veldig fremtidsrettet PC Men du får jo ikke en så alltfor god gaming-laptop til 11 tusen. Hvilke spill skal du spille? Endret 20. mai 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Mulig du har satt denne tråden i feil kategori, men kan vel svare for det Jeg ville sett på: Zepto 6224W Veldig fremtidsrettet PC 8656705[/snapback] Takk for svaret. Hvor burde jeg satt denna tråden? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bærbare PC-er..... Er flere med laptop kunskaper der trur jeg..... Men du har jo ikke satt denne posten helt feil da kanskje et tips til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå