Tandamram Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har Creative GeForce3 Ti200 og har prøvd en del forskjellige drivere... 41.09 er jo totalt møkk!! Hvilke drivere ville dere anbefalt? Ser ut til at alt over 40.xx ikke duger i det hele tatt... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hæ? hva mener du med møkk? de funker helt fint hos meg med samma kort..... virker som brukerfeil gitt Ellers har jeg begynnt å fundere i om ikke 2x.xx drivere er de optimale for GF2, 3x.xx er de optimale for GF3 osv osv... Noen som kan bekrefre/avkrefte dette? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du er inne på noe der. Men det er vell heller mer slik at de nye driverne blir laget "for" de nyere kortene, men funker også for gamlere kort. Dette vil da gi noen ganger bedre ytelse med gamle drivere på gamle kort, og omvendt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan stemme godt det. Har TI4200 kort jeg, og oppdateringen fra 30,82 drivernen til 41.xx gikk jeg opp 1000 poeng i 3D Mark. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har Creative GeForce3 Ti200 og har prøvd en del forskjellige drivere... 41.09 er jo totalt møkk!! Hvilke drivere ville dere anbefalt? Ser ut til at alt over 40.xx ikke duger i det hele tatt... Og hvordan trakk du denne konklusjonen? Jeg har ingen problemere med 4x.xx-driverene til nvida i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 De nyeste driverne har vært (ihvertfall med mitt skjermkort) vanvittig ustabile! Har gått over til Detonator nå (40.72?) som jeg synes fungerer mye bedre. Ga et godt utslag på 3DMarks og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå