GibsonLesPaul Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei! Som dere sikkert skjønner lurer jeg på hvordan man lager sigg.. Har lest mange tutorials, men skjønner ikke alt det der med brushes og alt mulig.. Kan noen hjelpe? Takker for svar Endret 20. mai 2007 av PerArneN Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Om du har lest noen tutorials og ikke skjønner hjelper det vel ikke om vi skriver en tutorial til deg? Si heller nøyaktig hva som er problemet, og link gjerne til tutorialen det gjelder, og vi skal hjelpe så godt vi kan Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Om du har lest noen tutorials og ikke skjønner hjelper det vel ikke om vi skriver en tutorial til deg?Si heller nøyaktig hva som er problemet, og link gjerne til tutorialen det gjelder, og vi skal hjelpe så godt vi kan 8657022[/snapback] Jo det har seg sånn at jeg nå har registrert meg som bruker på www.planetrenders.net Jeg lagrer renderne nomalt, men når jeg skal åpne de i Photoshop får jeg opp følgende: Filene er PNG-fil Takker for svar Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Da er det antagelig noe galt med Photoshopen din og jeg råder deg til å reinstallere. Hva kaller du deg selv på Planetrenders? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå