Gå til innhold

3510i ???? Svar så fort som mulig!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Zy0n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

3510i er en ganske bra telefon, men det er jo nokia :-? Jeg har en Sony Ericsson T300 og en kammerat av meg har 3510i, og jeg syntes min er bedre hvis du tenker på mms og sånn så har 3510i en sugen mms. skjermen til nokia har 4000 og noe farger men dårligere oppløsnig hva skal du med 4000 farger da? Sony-ericsson t300 har (jeg husker ikke helt hvor mange farger den har) 250 ca, men den har høyere oppløsning, og da blir bildene bedre! (synes jeg) kjøp deg en Sony Ericsson T300 (du kan jo laste ned spill til den også) :p

Lenke til kommentar
Spill:

Backgammon

Racket  

Fallskjerms spill  

aller er kjedelige og java så de kan byttees ut for 30 kr

Jeg og har 3510i og syns den er knall.

Du kan også bytte ut spillene for noem øre på http://midlet.org.wap det finnes sikkert andre sider å.

Fallskjerm spillet heter sky diver.

Det ligger også et bokmerke lagret på telefonen der du kan laste ned noen av spillene som orginalt er lagret du kan også laste ned en eller to rinetoner de er også forhånds innstalert så siden er egentlig ikke vært og besøke vis du ikke har slettet noe av det du finner der og vil ha det der...

:woot:

Lenke til kommentar

3510 er fjortisstelefon da, men pga topicen ser det ut som om det passer godt til deg..

spill er ikkje nødvendig på telefoner..

det har du pcer til..

har du fritid nok til å sete å spille snake ol, har du et problem!

Ikkje kjøp slik tlf, den er stor og stygg!

6510, den er fin, ikkje fargeskjerm da, men kva skal du med det?

briefe med bilde av dama i bakgrunnen slik ho kan ligge i lomma atme gammle tyggiser osv?

nei, sats på en god tlf ikkje nokia!

-Kim-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...