Gå til innhold

Skifte avsender på e-mail ..

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg lurte på om det finnes en måte at jeg kan bytte avsender .. F.eks vist jeg sendte en mail til Ola Nordman, også sto det at mailen var fra "meg", Henrik Henriksen. Går det da an at jeg kan bestemme hva avsender namnet skal være? Slik at det ikke står Fra: Henrik Henriksen, men f.eks Tore Toresen ?

Håper dere skjønner xD

Endret av Frekik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Du kan forandre på hva som helst i en mail hvis du har riktig verktøy.

Les om hvordan SMTP sender mail. Så kan du koble til mailserveren din (eller en offentlig) med telnet og sende en anonym eller falsk e-post.

Men det er nok ikke så lurt å gjøre det.

Lenke til kommentar

Nettopp det jeg mener, ja :D Hade vert fint om det var en side, der jeg liksom bare fyllte ut et skjema.. :dribble: Om du ikke tar det her DiscoBoB, send en PM :p

Jeg skal bare sende det til en venn av meg, for å lure han litt :p

Endret av Frekik
Lenke til kommentar

> "Skite avsender på e-mail"

Det skal du drite i! ;) Sikker på at du ikke mener skifte?

"Jeg lurte på om det finnes en måte at jeg kan bytte avsender .. F.eks vist jeg sendte en mail til Ola Nordman, også sto det at mailen var fra "meg", Henrik Henriksen. Går det da an at jeg kan bestemme hva avsender namnet skal være? Slik at det ikke står Fra: Henrik Henriksen, men f.eks Tore Toresen ?"

I e-post-programmet ditt kan du stille inn navnet på avsender. Men adressen blir fremdeles din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...