Tr0buff Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei Jeg lurte på om det finnes en måte at jeg kan bytte avsender .. F.eks vist jeg sendte en mail til Ola Nordman, også sto det at mailen var fra "meg", Henrik Henriksen. Går det da an at jeg kan bestemme hva avsender namnet skal være? Slik at det ikke står Fra: Henrik Henriksen, men f.eks Tore Toresen ? Håper dere skjønner xD Endret 23. mai 2007 av Frekik Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jepp. Du kan forandre på hva som helst i en mail hvis du har riktig verktøy. Les om hvordan SMTP sender mail. Så kan du koble til mailserveren din (eller en offentlig) med telnet og sende en anonym eller falsk e-post. Men det er nok ikke så lurt å gjøre det. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Forstår ejg deg rett så vil du sende en mail, men vil ha det til å se ut som en annen har sendt den? Dette er fult mulig via 1000 vis av scripts på net. Usikker på hvor lovlig det er å dele disse ... Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Nettopp det jeg mener, ja Hade vert fint om det var en side, der jeg liksom bare fyllte ut et skjema.. Om du ikke tar det her DiscoBoB, send en PM Jeg skal bare sende det til en venn av meg, for å lure han litt Endret 20. mai 2007 av Frekik Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Okej, DiscoBoB gjidde bare nåke på engelsk.. Kan nåken andre gje nåke på Norsk? =P Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 http://www.phpfreaks.com/quickcode/Fake-Email-Sender/659.php Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Takk ;D Eg fant da ut Men, når eg sendte ein test meil te meg sjøl, sto da at da va fra [email protected] og ikkje Dust@kødd.no som eg hadde skreve.. Koffor da? =P Endret 23. mai 2007 av Frekik Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Takk ;D Eg fant da ut Men, når eg sendte ein test meil te meg sjøl, sto da at da va fra [email protected] og ikkje Dust@kødd.no som eg hadde skreve.. Koffor da? =P 8682612[/snapback] Mulig den ikke støtter "æøå" etc. ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 > "Skite avsender på e-mail" Det skal du drite i! Sikker på at du ikke mener skifte? "Jeg lurte på om det finnes en måte at jeg kan bytte avsender .. F.eks vist jeg sendte en mail til Ola Nordman, også sto det at mailen var fra "meg", Henrik Henriksen. Går det da an at jeg kan bestemme hva avsender namnet skal være? Slik at det ikke står Fra: Henrik Henriksen, men f.eks Tore Toresen ?" I e-post-programmet ditt kan du stille inn navnet på avsender. Men adressen blir fremdeles din. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 eMPea, eg har testa fleire gonga, og de kjem de samme.. tsg1zzn: Eg meine seff Skifta .. Endra på da no xD Ja, eg stille inn namne på avsendaren, og då kjem de: [email protected] .. Kan de ver fordi eg har webhotel på Hotserv.dk som eg har lagt skjemae inn i? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I f.eks Outlook Express kan du skrive hva som helst på avsender når du lager en mailkonto. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Eg har ikkje Outlook Express, å vill'kje ha de heller ^^ Svar på den andre posten min nuh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå