Toska92 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Her diskuterer vi, og legger ut videoer om, Uncharted: Drake's Fortune til Ps3. Ett spill jeg syns ser ut som ett "must have". Video Video2 Video3 Ifølge IGN kommer det ut i November, gleder meg. Endret 20. mai 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Spelet ser fett nok ut det. Får kjøpe meg ein ny PS3 til den tid Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kult med en tråd om dette spillet, det fortjener det..virker som ett spill hvor dei har rørt i hop tomb raider med indiana jones. ser veldig originalt og artigt ut..hand to hand slossingen ser fancy ut... en definitv tittel på lista over spill som skal innkasseres.. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Så trailer av det for noen dager siden og det ser virkelig, virkelig lovende ut! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Virker som historien er ganske omfangende også. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 noughty dog har ikke enda laget et dårlig spill. Så dette kan da blir utrolig bra. Dette er også ting de takler veldig bra. Historiemessig så håper jeg det overgår Jak spillene. Ikke at historien der er dårlig, digger den. Men viss den overgår det så er det fenomenalt bra. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Husker jeg syns det så bra ut før, og da var det jo bare en trailer, og ikke noe navn engang. Lista mi er oppe i 3 "must have" ps3 spill nå(selv om det er mange som frister): Gta IV Assassins Creed Ucharted: Drakes Fortune Endret 22. mai 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 «Uncharted» handler om eventyreren Nathan Drake sin dramatiske, spennende og mystiske jakt på den enorme skatten fra gullbyen El Dorado. Spillet starter med at flyet til Drake blir skutt ned over sydhavsøya som visstnok huser all rikdommen, og derifra går det slag i slag. Det første som slo meg var hvor vakkert «Uncharted: Drake’s Fortune» er, selv om det «bare» kjører i 720p er grafikken noe av det lekreste jeg har sett. Blant annet er vannet fantastisk, og spillets fabelaktige lys- og skyggeeffekter bringer de flotte sydhavsomgivelsene til live. Se trailer hos Spillmagasinet Et spill jeg garantert skal kjøpe meg Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Satan hvor nice Har dette spillet dukket opp fra intet? Tror du bør bruke søkefunksjonen. Det er sikkert ett par tråder om denne videoen og de andre videoene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Slo sammen to tråder om dette emnet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå