Bruker-88036 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Er blitt litt inspirert av gissan og de andre fulglefotografene her inne. Så jeg tok noen selv.. Her er ett. Selv syns jeg det grønne til høyre er litt forstyrrende. Her ett annet, gammelt. Kan love det var lyd fra disse.. Endret 22. mai 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hei sann. Ja det er som du sier, de buskene er veldig forstyrrende. Det var ganske stilig at du tok bilde akkurat når den slo ut vingene(ser sånn ut i hvertfall). Kult bilde Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Fint å høre at blant annet jeg er til inspirasjon. Synes du har fått bra skarphet på måken, og posituren er jo perfekt. Siden det grønne på høyre side forstyrrer, kan du prøve med et tettere utsnitt. Men helt klart et bra bilde. Om noen få strakser legger jeg ut noen fuglebilder selv, blant annet av noen måker. Håper de er til inspirasjon de også. Legg gjerne igjen en kommentar, også.. Fortsett med fuglefotograferingen! Kommer du litt nærmere, kan du bruke et tettere utsnitt uten tap av skarphet. Lykke til videre! Red.: Der har vi den.. Endret 20. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for tilbakemeldingene. Kan selvfølgelig prøve en crop, men tror egentlig at bildet ikke blir noe sælig mye bedre av det. Man får med grønt allikevel, bare mindre.. Skal se innom de bildene du har lagt ut gissan, og levne en kommentar. Men da var så mange.. så det blir senere. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 La til ett bilde i første posten. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Likte det siste bildet ganske godt, selv om bakgrunnen virket litt støyende. Stilig effekt på måka Endret 22. mai 2007 av alex503 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Likte det siste bildet ganske godt, selv om bakgrunnen virket litt støyende. Stilig effekt på måka 8669925[/snapback] Effekt? Bildet er max oppskarpet. Og en crop. Så det er kanskje noen "effekter" med som jeg ikke ser på min skjerm. Men det siste skulle vært med lyd.. :!: Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg likte det første bildet også veldig godt, men synes ikke vegetasjonen var forstyrrende. Derimot fant jeg vannet mer forstyrrende, altså der det er "bølger". Men et fint foto! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg likte det første bildet også veldig godt, men synes ikke vegetasjonen var forstyrrende. Derimot fant jeg vannet mer forstyrrende, altså der det er "bølger". Men et fint foto! 8672075[/snapback] Kanskje en kutte bort det også? Jo, det kan være en god idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå