Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Voldtekt? Eller Fyllesex?

Gjest Gjest_Meg_*

Anbefalte innlegg

Blir vel ord mot ord? Det eneste du har er merkene på kroppen(hvis de er alvorlige?). Du var som sagt full og du husker lite, du kunne skadet deg på mange måter, jeg er ganske ustø i fylla, så jeg ramler overalt. Hvis det var voldtekt så er det nok merker og sår i vaginaen.

8656629[/snapback]

Ja hun sa at jo at hun hadde en ubeskrivelig smerte i underlivet, så det er sikkert noe sår der. Oppsøk fast - legen (hvis du har) og fortell om smerten evt. problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

Det er nettop det det er. Ord mot ord. Om jeg skulle lage en sak og hadde tapt, så hadde det vært helt grusomt.

Jeg har ikke "turt" å sett på kroppen min før nå, det viser seg at kloremerkene var verre enn jeg trodde. Ett sted (på siden, under armene) er jeg helt blå og sår, og fullt med lange, dype kloremerker. Der han har holdt hendene mine har jeg også kloremerker, og en del på magen og ryggen.

Lenke til kommentar

det at du ikke vil snakke med familien på grunn av at han er en god venn av familien, vell, han blir vel uansett ikke god venn av familien etter dette.

iallefall bra at trådstarter tenker å gjøre noe med saken, ikke gå med dette inni deg!

oppsøk lege eller krisesenter som sagt, de kloremerkene høres ille ut.

mest leste tråden jeg har sett :O 20 bruker(e) leser denne tråden (4 gjester og 1 anonyme brukere)

Endret av win32
Lenke til kommentar
Det er nettop det det er. Ord mot ord. Om jeg skulle lage en sak og hadde tapt, så hadde det vært helt grusomt.

Jeg har ikke "turt" å sett på kroppen min før nå, det viser seg at kloremerkene var verre enn jeg trodde. Ett sted (på siden, under armene) er jeg helt blå og sår, og fullt med lange, dype kloremerker. Der han har holdt hendene mine har jeg også kloremerker, og en del på magen og ryggen.

8656785[/snapback]

De skadene er vel god nok grunn til å hevde at ikke alt gikk helt glatt. Du burde dra i dag til legevakta og få snakke med noen som kan dokumentere skadene, hvis du venter til i morgen så forsvinner de sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg ringer krisesenteret nå, fikk litt panikk da jeg så hvordan jeg ser ut. Har store merker på innsiden av det ene låret og.

Men jeg har ingen mulighet til å komme meg til legen. Har ikke bil, tror ikke jeg tør heller. Jeg får høre hva de sier på krisesenteret.

Lenke til kommentar
Det blir ikke ord mot ord.

DNA fra spermier kan sammenlignes med en spyttprøve fra voldtektsmannen. Dette hvis du anmelder, ellers kan du ikke tvinge han til å avgi en DNA prøve.

8657014[/snapback]

Det at de har hatt sex er vel åpenbart lett å finne ut, men om det var frivilling eller ikke, dette må dømmes ut fra sårene på kroppen.

Så finnes det sikkert andre vitner som kan bekrefte/avkrefte hva de to drev med på festen, hvis ikke alle var pære full.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

1/3 menn som blir siktet i voldtektssaker blir frikjent, så det kan være en ide å ha bevisene ved sin side.

(selvsagt kan dette involvere en del saker hvor den antatte gjerningsmannen faktisk er uskyldig, men når det reises sak, er det som oftest en viss sikkerhet)

Lenke til kommentar

En av mine nærmeste har blitt voldtatt. Hun ventet med det. Og nå er livet hennes ødelagt. Hvis du noensinne vil leve et normalt liv igjen, dra til legen. Snakk med noen.

Snakk gjerne med meg, registrer eller logg inn og send en PM så skal jeg hjelpe deg videre. Jeg har gått gjennom det der før så jeg vet hva som må til. Og du kan stole helt på meg.

Venter du med dette, vil du i mange tiår framover aldri ha et normalt seksuelt forhold med noen. Hvis du ikke gjør noe med dette, så vil hvert eneste kjæresteforhold du har for resten av livet, ende opp med at kjæresten din er utroskap, og du vil kanskje aldri mer i livet ditt ha nytelse av sex. Du kommer til å få et totalt ødelagt liv, og jeg bare sier deg det helt ærlig akkurat som det er, for har fulgt ei som ble voldtatt fra den dagen det skjedde fram et år, og personen ble helt ødelagt. Hun klarte ikke lenger å gå på den samme skolen fordi voldtektsgutten bodde der. Hun klarte ikke å bo der hun bodde fordi han bodde der han også. Hun flyttet til et annen landsdel, hun ga opp sitt fine liv pga denne voldtektsmannen og måtte starte et totalt nytt liv.

Jeg sier ting som det er. Kontakt krisesenter. Jeg vet du skammer deg. Og jeg vet du kanskje kan tenke at du nøt det. Eller faktisk var med på det. Det er normale tanker man får etter en voldtekt.

Nok en gang, kontakt en krisesenter. Eller snakk med meg hvis du ikke tør å gjøre noe annet. Jeg har veldig vondt av å lese at du har det sånn. Jeg kan hjelpe deg videre, snakke med deg og sånn. Skjønner din situasjon 100 %.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...