c-audio Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg er på utkikk etter noe som kan overføre lyd trådløst. Må være nokså kraftig, skal gå gjennom to teglsteinsvegger. Jeg har prøvd med et Philips UHF-system fra Clas Ohlson, det funka ganske dårlig. Noen forslag? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er vel noe som heter Squeez Box om jeg ikke tar helt feil. Men vet ikke hvor kraftig sender det er Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Squeezebox benytter seg av vanlig trådløst nettverk. Dette er en boks for streaming, men det var kanskje ikke det trådstarter var ute etter? Lenke til kommentar
c-audio Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for forslag! Jeg er åpen for alle løsninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvilken "type" lyd er det snakk om? Er det overføring av sanger og slikt, eller er det surround-lyd som skal overføres fra reciever til høyttalere? Lenke til kommentar
c-audio Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hvilken "type" lyd er det snakk om? Er det overføring av sanger og slikt, eller er det surround-lyd som skal overføres fra reciever til høyttalere? 8665309[/snapback] Stereo ut fra et miksebord inn på en receiver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Kan denne være en løsning på problemet ditt? Rekkevidde 10 meter. Om det er i åpent terreng vet jeg desverre ikke. Endret 21. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
c-audio Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Kan denne være en løsning på problemet ditt? Rekkevidde 10 meter. Om det er i åpent terreng vet jeg desverre ikke. 8666282[/snapback] Den har dessverre altfor lav sendestyrke, og ja; rekkevidden på 10 m gjelder åpent terreng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå