Fjaslokt Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har et dilemma, har fått et tilbud på komplett vannkjøling til 1500kr, men vurderer å kjøpe 2extra kabinettvifter, en skikkelig kjøler, ramkjølere, slot kjøler, hdd kjøler og chipsetkjøler istede. er vannkjøling så mye bedre at jeg bør gå for det? eller skal jeg skaffe alt det andre? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 2extra kabinettvifter, en skikkelig kjøler, ramkjølere, slot kjøler, hdd kjøler og chipsetkjøler = STØY! Vannkjøling = Ikke støy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vannkjøling er vist du føler for å klokke litt, mens å ha det andre vil jo såklart føre til et generelt meir kjølig system... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 2extra kabinettvifter, en skikkelig kjøler, ramkjølere, slot kjøler, hdd kjøler og chipsetkjøler = STØY! Vannkjøling = Ikke støy Blir feil å si "ikke støy". Du må jo tenke på kjølevifter til radiator, pumpe o.l Ofte er det harddisker, psu osv. som også er store støykilder. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja, er tildels enig med at det er disker som bråker mest, men med vannkjøling slipper du cpu, gpu og chipset-vifte, og du vil redusere støyen. Pumpa kan du senke i vann, da blir den s ågodt som stille. Og kjøpe en voltmod'er som du putter i psu'n = rimelig stille i forhold til masse vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå